شناسهٔ خبر: 56847091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

وزیر آموزش و پرورش:

برای پیشرفت تحصیلی «آرتین» از پیش دبستانی و مراحل بعدی تحصیل همه توان را به کار می بندیم

نوری گفت: از هیچ کوششی برای پیشرفت تحصیلی «آرتین» از پیش دبستانی و مراحل بعدی تحصیل، دریغ نخواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار  خبرگزاری شبستان  در  استان فارس ، یوسف نوری، امشب شنبه (7 آبان) با حضور در منزل شهیدان سرایداران ضمن عیادت از «آرتین»، گفت: مظلومیت «آرتین» یک مظلومیت جهانی است و تلاش خواهیم کرد تا او بهترین آموزش را داشته باشد و فردا به چهره ای رآمد در علم و فناوری تبدیل شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای پیشرفت این کودک عزیز از مرحله ابتدای تحصیل در پیش دبستانی تا مراحل دیگر از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود و سعی می کنیم در بهترین شرایط تحصیل کند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید «فهمیده» و روز دانش آموز هم افزود: با توجه به اینکه 4 آبان در واقعه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، سه دانش آموز به شهادت رسیدند، می توان آبان را ماه دانش آموزان نامید.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برای بهبودی آرتین از هرگونه خدمات پزشکی استفاده خواهیم کرد، ضمن قرائت دست نوشته های «آرشام» برادر «آرتین» که در این واقعه به همراه پدر و مادرش به شهادت رسید، یادآور شد: این دانش آموز یک دانش آموز نخبه و متفاوت بوده است.

خاطر نشان می شود، «آرتین سرایداران» به همراه پدر، مادر و برادر خود در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) حضور داشت که در زمان رویداد فاجعه تروریستی پدر، مادر و برادر خود را از دست داد و خود نیز مجروح شد.

پایان پیام/130

نظر شما