شناسهٔ خبر: 56834862 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ستاره استقلال جام جهانی را از دست می‌دهد؟

با توجه به عملکرد این روزهای قایدی در ترکیب استقلال، به نظر می‌رسد که او جام جهانی 2022 قطر را از دست بدهد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، مهدی قایدی ستاره جوان استقلال تهران، با حضور استراماچونی در این تیم نمایش های درخشانی به همراه شیخ دیاباته در خط حمله آبی ها داشت، تا اینکه سال 1400 به عنوان یکی از استعدادهای برتر فوتبال ایران راهی لیگ امارات شد و پیراهن شباب الاهلی را به تن کرد. انتقالی که البته نتیجه چندان خوبی نداشت.

ستاره بوشهری که تصمیم داشت با این انتقال آینده فوتبالی خود و ملی پوش شدنش را تضمین کند، در ترکیب تیم اماراتی نمایش خوبی نداشت و همین امر باعث شد تا به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل و از پیراهن تیم ملی نیز دور شود.

او که پس از یک فصل ناکامی با شباب به امید پوشیدن مجدد پیراهن تیم ملی به صورت قرضی به ترکیب استقلال و لیگ ایران بازگشت، در نخستین بازی خود برای آبی ها خوش درخشید. او در دیدار برابر ملوان یک گل و یک پاس گل را به ثبت رساند که یک شروع رویایی برای این ستاره جوان بود. شروعی که باعث شد کارلوس کی‌ روش نیز برای دعوت او به تیم مجاب شود.

با این حال درخشش ستاره بوشهری چندان ادامه دار نبود و او پس از پاس گلی که در بازی با نساجی داد، دیگر نتوانست عملکرد چندان تاثیرگذاری از نظر ساخت گل و گل زنی را در ترکیب آبی‌ها داشته باشد. اتفاقی که به نظر می رسد دلیل عدم دعوت شدن این ستاره به تیم ملی است و شاید به قیمت از دست رفتن جام جهانی 2022 قطر برای قایدی تمام شود.

اکنون قایدی پیش از جام جهانی 2022 قطر تنها یک بازی دیگر (سوپر جام ایران، بازی استقلال و نساجی) فرصت دارد تا خود را به کادرفنی تیم ملی ایران نشان دهد که باید دید می‌تواند این کار بزرگ را انجام دهد یا خیر. ستاره بوشهری 545 دقیقه است که در امر گلزنی و گل سازی برای استقلال ناکام بوده و باید دید می‌تواند این طلسم را در بازی با نساجی بشکند یا نه.

نظر شما