شناسهٔ خبر: 56830511 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

بارش باران و برف ۵ روزه و هشدار سطح نارنجی برای استان های ساحلی

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف ۵ روزه در برخی مناطق شمالی خبر داد و برای استان‌های ساحلی دریای خزر هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در برخی مناطق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و شمال سمنان بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ داده است.

بر اساس این گزارش این وضعیت فردا علاوه بر این مناطق در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز رخ می‌دهد. در این روز شدت بارش‌های مربوط به استان‌های گیلان و مازندران بوده و یکشنبه آینده در برخی مناطق سواحل دریای خزر، اصفهان، شمال فارس، یزد و همچنین غرب ایران بارش‌های پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود. فردا هم دمای هوا در نوار شمالی 4 تا 8 درجه کاهش می‌یابد.

دوشنبه برای مناطقی از غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شد. گستره بارش‌ها در روز سه‌شنبه علاوه بر این مناطق، بخش‌هایی از دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمال شرق ایران را نیز فرا می‌گیرد.

در دامنه‌های جنوبی البرز، شمال غرب، غرب، جنوب غرب و مرکز و سه‌شنبه علاوه بر این مناطق در شمال شرق و جنوب شرق، سرعت وزش باد افزایش یافته و در برخی از این مناطق با خیزش گرد و خاک همراه است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

نظر شما