شناسهٔ خبر: 56805999 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

گوشی اچ تی سی Wildfire E Plus معرفی شد؛ بازگشت برند محبوب تایوانی به بازار موبایل

phonearena

صاحب‌خبر -

کمپانی اچ تی سی با معرفی گوشی ارزان قیمت Wildfire E Plus در روسیه، بار دیگر در بازار موبایل اعلام حضور کرد.

مدت‌هاست که HTC از زمره بازیگران اصلی صنعت گوشی های هوشمند خارج شده؛ اما این برند تایوانی، هر از چند گاهی یک محصول جدید عرضه می‌کند. اچ تی سی Wildfire E Plus تازه‌ترین آن‌هاست و ناگفته پیداست که با یک مدل رده ابتدایی روبه‌رو هستیم؛ چرا که سری وایلدفایر، همواره معرف گوشی های اقتصادی کمپانی بود.

عرضه یک گوشی ارزان قیمت، چیز عجیبی نیست؛ اما اینکه نخستین بازار پذیرای آن روسیه است، شاید کمی عجیب باشد. مشتریان در این کشور، با پرداخت مبلغی معادل 130 دلار، می‌توانند وایلدفایر ای پلاس را خریداری کنند. البته فعلا فقط رنگ مشکی موجود است. احتمالا برچسب قیمت آن در منطقه یورو هم، 130 یورو خواهد بود.

مشخصات اچ تی سی  Wildfire E Plus

مشخصات سخت افزاری این گوشی با تراشه چهار هسته‌ای MT6739 مدیاتک، رم 2 گیگ و حافظه داخلی 32 گیگ، چنگی به دل نمی‌زند. هر چند که وجود شیار کارت microSD، می‌تواند تا حدی جبران مافات کند.

اچ تی سی Wildfire E Plus اچ تی سی Wildfire E Plus

برای نمایش محتوا، یک پنل ال‌سی‌دی 6.5 اینچی با وضوح +HD و نرخ نوسازی 60 هرتز دارد. دوربین سلفی آن، 5 مگاپیکسلی است و در عقب هم یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی را همراهی می‌کند.

دست‌کم، HTC Wildfire E Plus یک باتری بزرگ با ظرفیت 5150 میلی‌آمپر ساعت دارد. سرعت شارژ آن البته از 10 وات تجاوز نمی‌کند. حسگر اثر انگشت جانبی و سیستم عامل اندروید 12 گو ادیشن، دیگر مشخصات قابل ذکر این گوشی هستند.

نظر شما