شناسهٔ خبر: 56768035 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

وعده کاپیتان آرژانتین برای پایان حسرت 4دهه‌ای

لیونل مسی: آرژانتین از هیچ تیمی نمی‌ترسد

مطمئنا مهمترین حسرت برای مسی دستیابی به کاپ قهرمانی جام جهانی است که علیرغم تمامی افتخاراتی که کسب کرده، جای آن در ویترین شخصی‌اش کاملا خالی به نظر می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، لیونل مسی که پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال محسوب می‌شود بعد از اینکه توانسته با آلبیسلسه به عنوان قهرمانی کوپاآمریکا دست یابد، اکنون بزرگترین هدف خود را شاید در جام جهانی پایانی دورانی حرفه‌ای‌اش دنبال می‌کند. جایی که بزرگترین حسرت او بالا بردن عنوان قهرمانی این رقابت‌هاست.

مسی در فاصله کمتر از یک ماه مانده به جام جهانی درباره شرایط آرژانتین برای این رقابت‌ها اینطور توضیح داده است: جام‌جهانی همیشه سخت است و خیلی موارد باید اتفاق بیافتد تا بتوان قهرمان آن شد. عملکرد و شرایط بسیار خوبی داریم ولی خیلی چیزها ممکن است پیش بیاید و با چند تیم خواسته مشترکی داریم و شرایط آنها هم مثل ما برای قهرمانی در این تورنومنت خوب است.

کاپیتان آرژانتین با اشاره به این موضوع که 4 دهه از آخرین قهرمانی این تیم در جهان گذشته (1986)، از خواسته مردم این کشور برای بازگشت به بوینس آیرس با کاپ قهرمانی می‌گوید: امروزه ما وضعیت خوبی داریم و خواسته هواداران از ما بازگشت به خانه با جام است؛ ولی به همین سادگی نخواهد بود و هواداران ما باید آرامش خود را تا شروع بازی‌ها که کمتر از یک‌ماه به آن مانده حفظ کنند.

شماره 10 آرژانتینی‌ها با اعلام اشتیاق این تیم برای حضور و موفقیت در دوحه گفت: ما مشتاق هستیم و خواهیم جنگید. از هیچ تیمی نمی‌ترسیم چون آمادگی بازی با هر تیمی را داریم؛ البته با حفظ آرامش ذهنی. به نظرم جز ما، برزیل و فرانسه مدعیان دیگر عنوان قهرمانی در قطر هستند.

لئو که با آرژانتین در این دوره با تیم‌های عربستان، مکزیک و لهستان در رقابت گروه سوم حاضر خواهند بود درباره اولین تقابل که مقابل نماینده آسیا به یک خاطره جالب از دوره قبلی اشاره کرده و گفت: دقایق اول بازی اول بسیار استرس‌زا خواهد بود و حفظ آرامش خیلی سخت است. فکر می‌کنم بازی اول یکی از مهمترین بازی‌های ما در تورنومنت پیش رو است و شروع با برد ذهنیت تیم را بهتر خواهد کرد. کاری که در جام‌جهانی قبلی موفق به انجام آن با از دست دادن پنالتی من مقابل ایسلند نشدیم.

 

نظر شما