شناسهٔ خبر: 67339807 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

آلمان با تساوی نفس‌گیر مقابل سوئیس، صدرنشین گروه شد

تیم ملی فوتبال آلمان در آخرین دیدار مرحله گروهی یورو 2024، به مصاف سوئیس رفت و با تساوی 1-1 مقابل این تیم، به عنوان صدرنشین گروه A راهی مرحله حذفی شد.

صاحب‌خبر -

تیم ملی فوتبال آلمان با تساوی برابر سوییس به عنوان صدرنشین گروه نخست راهی دور حذفی شد.

به گزارش ایسنا، در آخرین دیدار دور گروهی گروه A یورو ۲۰۲۴، تیم ملی فوتبال آلمان به مصاف سوییس رفت و با تساوی برابر این تیم، صدرنشین ماند تا با تیم دوم گروه C (احتمالا دانمارک) برخورد کند. سوییس نیز به عنوان تیم دوم برابر تیم دوم گروه B قرار خواهد گرفت.

در این دیدار ابتدا آندریش برای آلمان گلزنی کرد که داور با بررسی VAR، خطای موسیالا در صحنه قبل را گرفت و گل را مردود اعلام کرد. در ادامه و در دقیقه ۲۸ اندویه موفق شد روی پاس فرولر به گل برسد. این پایان کار نبود و در اوقات اضافی فولکروگ گل تساوی را به ثمر رساند و حکم صدرنشینی دوباره مانشافت را امضا کرد.

در دیگر دیدار این گروه، مجارستان و اسکاتلند به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل همراه شد تا دو تیم از دور رقابت‌ها حذف شوند و شانس حضور در بین تیم‌های سوم برتر را هم نداشته باشند.

در این گروه آلمان با هفت امتیاز صدرنشین شد و سوییس با ۵، اسکاتلند با ۲ و مجارستان با یک امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

نظر شما