شناسهٔ خبر: 56716514 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

کامیابی‌نیا: کادرفنی ملوان برای دعوا آمده بودند/ بیرانوند: صفایی اروپایی داوری کرد

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل ملوان بندرانزلی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال به اظهار نظر پرداختند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – علیرضا بیرانوند پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان، اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بازی خیلی خوبی بود. سه امتیاز خیلی خوبی گرفتیم. ملوان نشان داد تیم بسیار باکیفیتی است که جایش اینجای جدول نیست. یک بازی خیلی خوب مقابل ما انجام داد اما به این دلیل که پرسپولیس تیمی است که بازیسازی می‌کند و مالکیت توپ دارد، زمین مقداری ما را اذیت کرد. با این وجود خدا را شکر که توانستیم از تک موقعیت استفاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

*برخورد با مهدی مومنی و ایجاد جنجال؟ وقتی اتفاقاتی می‌افتد یک مربی می‌گوید من مربیگری نمی‌کنم اما همانجا به مهدی مومنی گفتم واقعا نزدمت! صد در صد همه فیلم را دیدند و قبل از اینکه به من برسد، افتی داشت. البته دو نفر از بچه‌های ما او را سد کرده بودند و من هم وقتی به مهدی نزدیک شدم، می‌دانستم هیچ راهی جز برخورد با من ندارد. اگر دقت کنید می‌بینید کاملا خودم را عقب کشیدم.

*علی صفایی امروز داوری فوق‌العاده‌ای انجام داد و در صحنه‌هایی که اجازه می‌داد تیم‌ها بازی کنند، حس می‌کردم داور را از آن طرف آب آورده‌اند. واقعا اروپایی داوری کرد. به بازی خیلی سرعت می‌داد و کمتر داوری را دیده‌ام که این خطاها را بگیرد.

*توصیه به کادرفنی برای تعویض لوکادیا؟ منظور من یکی از بازیکنان دیگرمان بود که مصدوم شده بود و به من گفت نمی‌توانم بازی کنم. من هم گفتم کاش او را تعویض کنند و به بچه‌ها گفتم ۱۰ نفره بازی می‌کنیم اما در نهایت همان بازیکن ۱۰۰ دقیقه برای ما بازی کرد! بعد از بازی هم به خودش گفتم واقعا از عملکردش راضی نبودم!

*وقتی پنالتی نبود، چرا داور‌ باید بگیرد. شک نکنید اگر پنالتی هم می‌گرفت از او تعریف می‌کردم زیرا یکی از بهترین داوران ایران است. اصلا نباید به من کارت می‌داد اما داد. با این وجود باز هم از صفایی تعریف می‌کنم. همه هم دیدند آن صحنه پنالتی نبود.

*آخرین وضعیت مصدومیت کمرش؟ این موضوع را مقداری شلوغ می کنند. نمی‌دانم کمر من چه مشکلی دارد. فیله بینی‌ام مقداری گرفته است! مشکلی ندارم و خیال‌تان راحت باشد که با تمام قوا به جام جهانی می‌روم.

*کامیابی‌نیا: نباید داوران را تحت فشار گذاشت

کمال کامیابی‌نیا بعد از برد پرسپولیس مقابل ملوان در خصوص این بازی اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بازی خوبی بود و خدا را شکر که ۳ امتیاز را گرفتیم. به تیم ملوان هم تبریک می گویم. از علی صفایی داور بازی هم تشکر می کنم که به همه صحنه ها نزدیک بود. او خیلی خوب قضاوت کرد.

*هفته پیش بازیکن تیم حریف با استوک به دنده من زد و همه کارشناسان گفتند ۱۰۰ درصد خطا بود اما کسی اعتراض نکرد. این طور نبود که این همه اعتراض کنند. در کدام صحنه معترض هستند که می گویند حق با آنها بود؟ در صحنه برخورد با بیرانوند باید بگویم به او اصلا برخورد نکرد. نه ما اعتراض کردیم نه کادرفنی. نباید این طور داوران را تحت فشار گذاشت. باید از داوران حمایت کرد. تا گل خوردند و از ما عقب افتادند به دنبال اعتراض کردند رفتند. کادرفنی آنها انگار برای دعوا آمده بودند.

*خدا را شکر خوب تمرین می کنیم اما متاسفانه زمین تمرین نداریم. در تهران همه تیم های شهرستانی و تهرانی زمین پیدا نمی کنند. در تلاش هستیم تا بهترین نتایج را بگیریم. زمین تهرانسر هم چمنش بلند بوده اما در حال رسیدگی به آن هستند.

*اسماعیلی‌فر: بازی سختی را بردیم

دانیال اسماعیلی فر درباره برد پرسپولیس مقابل ملوان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بازی خیلی سختی بود. ملوان تیم خوبی است و جایش اینجای جدول نیست. قطعا بالاتر می آیند.

*بازی حاشیه ای نداشت و علی صفایی عالی قضاوت کرد. ما صدر رفتیم و همیشه این انتظار از ما وجود دارد که صدر جدول بمانیم. یک بازی دیگر تا زمان جام جهانی داریم. رقیبان ما همه خوب هستند. امیدوارم یک بازی باقی مانده را ببریم تا شرایط خوبی داشته باشم.

انتهای پیام/

نظر شما