شناسهٔ خبر: 56712820 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بیانیه اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت درباره شهادت التمیمی

محمدعلی تخت رونده

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه ای با اشاره به شهادت عدی التمیمی توسط نظامیان صهیونیست، تاکید کرد که وی با اجرای دو عملیات شهادت طلبانه درس سختی به صهیونیست ها داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین امروز پنج شنبه در بیانیه ای با اشاره به شهادت عدی التمیمی توسط نظامیان صهیونیست، تاکید کرد که وی با اجرای دو عملیات شهادت طلبانه در شعفاط و معالیه آدومیم درس سختی به صهیونیست‌ها داد.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات تیراندازی شعفاط را که طی آن عدی التمیمی نظامیان صهیونیست را از مسافت صفر هدف حمله قرار داد، عملیاتی منحصر بفرد توصیف کرد که باعث عبرت صهیونیست‌ها خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: التمیمی پس از این عملیات توانست از محل دور شود و سرویس‌های امنیتی، نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در بیش از ۱۰ روز نتوانستند با وجود بهره مندی از همه تجهیزات نظامی خود، وی را بازداشت کنند.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین شهادت التمیمی را صحنه‌ای قهرمانانه توصیف کرد که نسل‌های مختلف فلسطین هرگز آن را فراموش نخواهند کرد.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با اشاره به پایداری ملت و مقاومت فلسطین بر سرزمین و مقدسات اسلامی، به سران صهیونیست‌ها درباره ادامه تجاوزات علیه مسجدالاقصی و تحریک احساسات مردم فلسطین هشدار داد.

گفتنی است عدی التمیمی شامگاه گذشته پس از اجرای دومین عملیات تیراندازی خود در نزدیکی شهرک معالیه آدومیم در قدس اشغالی، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. وی اخیراً در عملیات تیراندازی در نزدیکی اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی، یک صهیونیست را به هلاکت رسانده و سه نفر دیگر را زخمی کرده بود. منابع فلسطینی تصاویری از لحظه شهادت عدی التمیمی منتشر کرده اند که بیانگر مقاومت وی در برابر صهیونیست‌ها تا آخرین لحظات عمرش است.

نظر شما