شناسهٔ خبر: 56708451 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

عملیات شهادت طلبانه مجدد عدی التمیمی/ زخمی شدن یک نیروی امنیتی اسرائیلی

عدی التمیمی مجری عملیات اخیر در شعفاط که به هلاکت یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن چند نظامی دیگر منجر شد، مجری عملیات اخیر در شعفاط بود که به هلاکت یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن چند نظامی دیگر منجر شد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، منابع عبری زبان شامگاه دیشب از وقوع عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین "معالیه ادومیم" در قدس اشغالی خبر دادند.

 

این منابع تاکید کردند که در این عملیات یکی از نیروهای امنیتی شهرک معالیه ادومیم زخمی شده و مجری عملیات هم به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده است.

 

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک فرد مسلح فلسطینی خود را به نزدیکی ورودی شهرک معالیه ادومیم رسانده و به سمت دو نفر از نیروهای امنیتی اسرائیلی تیراندازی کرد که طی آن یکی از آن‌ها هدف قرار گرفت و مجروح شد.

 

این شبکه افزود که نظامیان اسرائیلی به سمت مجری عملیات تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

 

خبرنگار شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این احتمال وجود دارد که مجری عملیات تیراندازی امشب در معالیه ادومیم، "عدی التمیمی" مجری عملیات اخیر در اردوگاه شعفاط باشد.

 

این در حالی است که برخی منابع نیز گفته‌اند که مجری عملیات امشب که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، یک قبضه اسلحه، سلاح سرد و یک نارنجک دست‌ساز همراه خود داشته است.

 

زخمی شدن جوانی فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در بیت لحم

 

منابع محلی شامگاه دیشب از زخمی شدن جوانی فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در درگیری‌های بیت لحم خبر دادند.

 

 این منابع تاکید کردند که این جوان فلسطینی از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفته و وضعیت وخیمی دارد.

 

 

 

نظر شما