شناسهٔ خبر: 56543404 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

نایب‌ رئيس مجلس شوراي اسلامي:

طرح‌های عمرانی شهرستان بروجن با اعتبارات ملی تکمیل می‌شوند

نایب‌ رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: براي تکميل محور کمربندي شمالي بروجن ۵۰ ميليارد تومان اعتبار نقدي و ۳۰ تن قير در اختيار پيمانکار اين طرح قرار می‌گیرد تا هرچه سريع‌تر به بهره‌برداری برسد.

صاحب‌خبر -
 
 
شهرکرد- خبرنگار کیهان:
علي نيکزاد در سفر خود به شهرستان بروجن که استاندار چهارمحال و بختیاری و نماینده مردم و جمعی از مسئولان این شهرستان حضور داشتند با توجه به بازديد از طرح‌های عمرانی نيمه‌ تمام در شهرستان بروجن افزود: درصدد هستيم از اعتبارات ملي بتوانيم بخشي از مشکلات این شهرستان را حل کنيم.
وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ کيلومتر راه روستايي در شهرستان بروجن وجود دارد که اکثر آسفالت اين راه‌ها فرسوده شده است اضافه کرد:مقرر شد از سوی سازمان حمل‌ونقل و جاده‌اي 25کیلومتر روکش در اختيار این شهرستان قرار گيرد.
 نیکزاد همچنين با اظهار این مطلب که براي رفع نقاط حادثه‌خيز در استان چهارمحال وبختیاری و شهرستان بروجن نيز ۱۰ ميليارد تومان در نظر گرفته شده است ادامه داد: براي تکميل محور بلداجي در سه راهي گندمان علاوه‌بر تامين قير، حدود ۲۰ ميليارد تومان اعتبار توسط شرکت ساخت و توسعه راه‌ها تخصيص داده مي‌شود.
نایب‌رئيس مجلس شوراي اسلامی تصریح کرد: مقرر شد براي شهرداري بروجن و پنج شهر ديگر ۲۲۰۰ تن قير اختصاص پيدا کند که اين قير با نظر استاندار چهارمحال و بختياري توزيع خواهد شد همچنين يک‌دستگاه ماشين آتش‌نشاني به شرطي که در پنج سال گذشته خودرو دريافت نکرده باشند به اين شهرداري اختصاص پيدا مي‌کند.
نيکزاد با اشاره به مشکلات شهرک کوي طلاب بروجن، يادآور شد: ۹۰ تن قير توسط راه و شهرسازي در اختيار شهرداري براي آسفالت اين محله قرار داده مي‌شود، همچنين ساکنان فاقد سند ملکي مي‌توانند با ارائه پايان کار سند بگيرند، اگر افراد هزينه زمين را پرداخت نکرده‌اند، سند با پرداخت ۹۹ ساله در اختيار مالک قرار بگيرد.

 

نظر شما