شناسهٔ خبر: 56527389 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لزوم ارتقای جایگاه ورزش در اندیمشک

فرماندار اندیمشک گفت: اندیمشک مهد ورزش خوزستان و کشور است جایگاه ورزش اندیمشک در بسیاری از رشته‌های ورزشی جایگاه مناسب است و باید جایگاه ورزش این شهرستان حفظ و ارتقا پیدا کند.

صاحب‌خبر -

جهانگیری گفت: ورزشکاران از سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ما در ایام اربعین حسینی جدا از میدان ورزش در موکب شهدای ورزشکاران شاهد خدمت خالصانه از سوی مربیان ورزشکاران و قهرمانان ملی و جهانی به زائران اربعین حسینی بودیم.

او می گوید:اندیمشک شهر ورزشی و قهرمان خیز است و باید به ورزش اندیمشک توجه ویژه تری شود و پروژه‌های نیمه تمام ورزشی شهرستان تکمیل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار ورزش دوستان قرار گیرند، فضای ورزشی مناسب و استاندارد حق ورزشکاران شهرستان شهید پرور شهرستان اندیمشک و خانه کشتی بزرگ اندیمشک نیز باید به همت همه مسولین شتاب بیشتری بگیرد.

حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ورزش عامل پیشرفت توسعه انگیزه افتخار آفرینی و به اهتزاز در آوردن پرچم کشور است و امروزه کل دنیا برای قهرمانان و پهلوانان احترام قائل هستند.

به گفته او اندیمشک پیش از انقلابی نیز دارای قهرمانان و تیم‌های ورزشی بوده که پس از پیروزی انقلاب با توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به ورزشکاران پیشرفت چشم گیری داشته است و ما شاهد درخشش دلاور مردان و شیر زنان اندیمشکی در مسابقات مختلف هستیم.

حسنوند می گوید: شهید سروندی و شهید قربانی نمونه دو قهرمان ملی هستند که در راه دفاع از وطن و حرم به شهادت رسیده اند شهرستان اندیمشک ده‌ها شهید در رشته‌های مختلف تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند که این نشان می‌دهد ورزشکاران ما دین مدار اخلاق مدار هستند.

او گفت: دلاور مردان این شهر بار‌ها پرجم عزیز ایران را در آوردگاه‌های بین المللی و جهانی به اهتزاز در آورده اند کشتی ورزش اول اندیمشک است، اما فقط به کشتی توجه نشده بلکه به تمام رشته‌های ورزشی توجه شده و همچین به ورزش بانوان نیز در اندیمشک توجه شده است.

در کنار ورزش حرفه‌ای به ورزش همگانی در شهرستان اندیمشک توجه شده است و اندیمشک سرشار از استعداد ورزشی است و اندیمشک شهر پهلوان خیزی است.

نظر شما