شناسهٔ خبر: 56428208 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی برترین‌های شنا کارگری خوزستان

نفرات برتر مسابقات انتخابی شنا کارگری خوزستان معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

رئیس انجمن شنا هیات ورزشی کارگری خوزستان گفت: رقابت‌های شنا به مناسبت هفته دفاع مقدس و جهت انتخاب برترین‌ها برای حضور در رقابت‌های کشوری روز گذشته هشتم مهرماه با حضور ۵۵ شناگر در استخر آزادی اهواز برگزار شد.

ساسان کریمی می گوید: شناگران در ۸ گروه سنی و در دو ماده کرال سینه و قورباغه باهم به رقابت پرداختند.

رئیس انجمن شنا هیات ورزشی کارگری خوزستان می گوید: در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ کرال سینه علی ویسی زاده از فولاد خوزستان اول شد و احمد اشرفی و دانیال دستکار هر دو از امیدیه به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند و در شنای قورباغه نیز محمد امین فرد زاده از امیدیه قهرمان شد، علی ویسی زاده از فولاد خوزستان مقام دوم را کسب کرد و حمزه ناصر از کشت و صنعت نیشکر هفت تپه سوم شد.

به گفته او در گروه سنی ۳۰ تا ۳۴ کرال سینه، بهزاد عزیز زاده و عباس احدی منش هر دو از امیدیه به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند و پویان یزدان پرست از اهواز در رده سوم قرار گرفت. در شنا قورباغه نیز بهزاد عزیز زاده از امیدیه، پویان یزدان پرست از اهواز و صابر فولادی‌وند از امیدیه به ترتیب اول تا سوم شدند.

کریمی گفت: در گروه سنی ۳۵ تا ۳۹ کرال سینه، احسان جعفری از امیدیه، مسعود نبهانی از اهواز و مصطفی ماهورزاده از شوشتر به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جای گرفتند و در شنا قورباغه نیز احسان جعفری از امیدیه مقام اول را کسب کرد، مسعود نبهانی از اهواز دوم شد و ابراهیم رضایی از فولاد خوزستان رتبه سوم را کسب کرد.

به گفته او در گروه سنی ۴۰ تا ۴۴ کرال سینه، مقداد رزاقی از امیدیه و رضا سپهری راد هر دو از امیدیه به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و حمید احمدی زادگان از کشت و صنعت نیشکر هفت تپه مقام سوم را به خود اختصاص داد. در شنا قورباغه، مقداد رزاقی از امیدیه اول شد، رضا براتپوری از مقام دوم را کسب کرد و بهرنگ پدواز از ماهشهر در رده سوم قرار گرفت.

رئیس انجمن شنا هیات ورزشی کارگری خوزستان گفت: در گروه سنی ۴۵ تا ۴۹ کرال سینه، هومن بخشی و شروین برون هر دو از فولاد خوزستان به ترتیب اول و دوم شدند و سعید دینوش ار اهواز مقام سوم را به دست آورد. در شنا قورباغه نیز هومن بخشی از فولاد خوزستان قهرمان شد، سیامک حاتمی از اهواز مقام دوم را کسب کرد و محمد آقاجری از شوش مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در گروه سنی ۵۰ تا ۵۴ و گروه سنی ۵۵ تا ۵۹ کرال سینه، مسعود منان زاده و محمد ماندنی زاده هر دو از اهواز به عنوان قهرمان معرفی شدند و نفرات دوم و سوم معرفی نشدند. در همین ماده و گروه سنی ۶۰ تا ۶۴ نیز سیامک ارزانی و حمید سرافراز هر دو از اهواز به عنوان نفرات اول و دوم شناخته شدند. در این ماده نفر سوم معرفی نشد.

مراسم اهدای مدال‌ها نیز با حضورسیدحمید غفاری و عباس علوانی به عنوان سرپرست و دبیر هیات ورزشی کارگری استان و پیشکسوتان رشته شنا، برگزار شد.

نظر شما