شناسهٔ خبر: 56480948 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

سرمربی نیان الکترونیک: موسوی کمک‌حال کادرفنی شده است | برای بهبود شرایط نیان باید بجنگیم

سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: موسوی بازیکن بزرگی است و اضافه شدنش به نیان کمک‌حال کادرفنی شده است و برای سایر بازیکنان ایجاد انگیزه خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

گروه ورزش | شهرآرانیوز؛ حامد صمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط نیان الکترونیک عنوان کرد: آخرین تیمی بودیم که جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرده و جزو آخرین تیم‌هایی هستیم که تمرینات خود را آغاز کردیم. در جذب بازیکنان بسیار مشکل داشتیم و کماکان نیز مشکل داریم. لیگ امسال به دلیل اینکه کمی زودتر از سال‌های گذشته آغاز شده شرایط متفاوت آب‌وهوایی روی تیم ما تاثیر داشته است. هر ساله در پاییز و زمستان به شهر‌های شمالی سفر می‌کردیم، اما مقابل پاس در گرگان با گرما مواجه شدیم. شهر‌های شمالی شرجی است و تعریق بازیکنان در عملکرد آنان بسیار تاثیرگذار بود.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد در خصوص شکست تیمش در نخستین دیدار نیان الکترونیک مقابل پاس گرگان گفت: لیبرو خود را به دلیل محرومیت از فصل گذشته مقابل پاس در اختیار نداشتیم. محمد موسوی که اخیرا به تیم اضافه شده نیز در این دیدار حضور نداشت. تقریبا تیم ما مقابل پاس گرگان کامل نبود.

وی با اشاره به کسب جایگاه پنجمی پاس در فصل گذشته ادامه داد: پاس تیم پرمهره و خوبی است. بازیکنان پاس اغلب سرباز هستند و زمان زیادی برای تمرین و هماهنگی در اختیار دارند. متاسفانه شرایط به گونه‌ای بود که بازی را ۳ بر صفر واگذار کردیم. البته در ست اول و دوم بازی برابری ارائه دادیم و حتی می‌توانستیم در ست نخست به پیروزی برسیم. کم‌تجربگی تیم نیز کار دستمان داد و باعث شد بازی نخست را واگذار کنیم.

صمدی با بیان اینکه با افزایش تمرینات امیداور به بهبود شرایط نیان هستیم، ادامه داد: در حال حاضر با برگزاری تمرنیات و افزایش هماهنگی تیمی و اضافه شدن سایر مهره‌ها، امیدواریم از دیدار دوم شرایط تیم بهتر شود و نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی نیان مشهد خاطرنشان کرد: در برخی پست‌ها هنوز کمبود بازیکن داریم. در پست دریافت‌کننده فقط ۳ بازیکن در اختیار داریم. در بازی نخست که لیبرو تیم محروم بود، مجبور شدیم یکی از دریافت‌کنندگان را در پست لیبرو به کار بگیریم و باعث شد که دست و بال ما در تعویض بازیکن‌ها کاملا بسته شود. در این پست نیاز به بازیکن داریم، البته بازیکنی در لیگ برتر خالی نمانده بود تا او را جذب کنیم. ناگفته نماند که تیم با یک لیبرو کار می‌کند و امیدواریم یک لبیروی دیگر در نیم فصل به جمع ما اضافه شود.

وی در مورد بازی آتی بعدی تیمش با هورسان رامسر گفت: هورسان رامسر در هفته نخست در یزد مهمان شهداب بود و نتیجه را ۳ بر یک به سود خود به پایان رساند. هورسان جزو نخستین تیم‌هایی بود که در این فصل تشکیل شد، مهره‌های خوبی در اختیار دارد و بازیکنان این تیم در هماهنگی بالایی قرار دارند. هورسان در این دیدار میزبان است و ما باید مجددا به شمال کشور سفر کنیم. به هیچ عنوان تیم ضعیف در لیگ برتر نداریم. تمام تیم‌ها شرایط خوبی دارند و سطح فنی تیم‌ها به یکدیگر نزدیک است. نیاز به جنگندگی و تلاش زیاد دارد تا بتوانیم نتجیه دلخواه خود را کسب کنیم.

صمدی در خصوص اضافه شدن محمد موسوی اظهار کرد: موسوی بازیکن بزرگی است و وجودش در کنار تیم کمک‌حال کادرفنی است و برای سایر بازیکنان ایجاد انگیزه خواهد کرد. موسوی قراردادش را هفته گذشته با منعقد کرد، اما به دلیل اینکه چند ماهی از تمرینات توپی دور بود، درخواست داشت در مشهد باقی بماند و تمرینات خصوصی خود را ادامه دهد تا از هفته آینده او را در اختیار داشته باشیم. موسوی بازیکن تاثیرگذاری است و امیدوارم از او به نحو احسن استفاده کنیم.

وی گفت: موسوی بازیکن حرفه‌ای است و آمادگی بدنی خود را به خوبی حفظ کرده است. در طول این مدتی که تمرین با توپ نداشته، تمرینات آمادگی بدنی و جسمانی خود را ادامه داده است. فقط تمرین توپی نداشته که نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی و شرایط ایده‌آل خود برسد.

صمدی با اشاره به اینکه برخی کارشناسان نیز به ما ایراد می‌گیرند که پست‌های ما با یکدیگر همخوانی ندارد، بیان کرد: در پست سرعتی‌زن موسوی، جلوه و فراهانی را داریم، اما در پست دریافت‌کننده بازیکنان جوان و کم‌تجربه‌تری در اختیار داریم، در صورتی که پست سرعتی‌زن به دریافت‌کننده وابستگی دارد. در حال حاضر با این واقعیت در تیم روبرو شده و چاره‌ای جز این نداشتیم. در واقع بازیکنی در پست دریافت‌کننده باقی نمانده بود تا آن را جذب کنیم، وگرنه نسبت به این نکته و ضعف تیم آگاهیم و در این پست کمبود بازیکن داریم.

نظر شما