شناسهٔ خبر: 56431113 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صدور و تمدید ۹۱ پروانه کاربرد علامت استاندارد به واحد‌های تولیدی و خدماتی اردبیل

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: در ۶ ماهه امسال، ۹۱ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحد‌های تولیدی و خدماتی استان صدور و تمدید شده است.

صاحب‌خبر -

هاشم علایی گفت: این پروانه‌ها در زمینه فرآورده‌های تولیدی مصالح ساختمانی، غذایی و کشاورزی، مکانیک، فلزشناسی، بسته بندی، سلولزی و واحد خدماتی سردخانه صادر شده است.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل می‌گوید: در ۶ ماهه سال جاری تعداد ۳۶ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی برای واحد‌های تولیدی و خدماتی مختلف صادر شده است که ۴۸ درصد برنامه عملیاتی محقق شده است.

علایی با اشاره به اینکه در همین مدت تعداد ۵۵ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری نیز تمدید شده است گفت: ۹۱ درصد شاخص مزبور نسبت به برنامه عملیاتی در شش ماهه سال ۱۴۰۱ تحقق یافته است.

او گفت: قبل از انقضای تاریخ مندرج در پروانه‌های استاندارد، واحد‌هایی که در طول اعتبار پروانه، استاندارد مربوطه را رعایت کنند، پروانه‌های کاربرد علامت استاندارد‌های آن‌ها به مدت سه سال دیگر تمدید می‌شود.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: مردم می‌توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده بر روی کالا وخدمات به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و از اصالت استاندارد کالا اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده موارد غیر استاندارد می‌توانند مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

 

نظر شما