شناسهٔ خبر: 56365801 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افرادی که در آشوب‌های اخیر با سلاح‌ مرتکب جنایت‌ شدند "محارب واقعی" هستند

رئیس دیوان عالی کشور گفت: افرادی که در جریان آشوب‌های اخیر با سلاح‌های سرد و گرم، مرتکب این جنایت‌ها شدند "محارب واقعی" هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام مرتضوی‌مقدم، رئیس دیوان عالی کشور در جلسه امروز شورای عالی قوه قضائیه، تعرض به باورهای دینی، تعرض به ناموس مردم، تعرض به اموال عمومی و اموال مردم و همچنین تعرض به جان حافظان امنیت و مردم را از مصادیق بارز اخافه دانست، اظهار کرد: افرادی که در جریان آشوب‌های اخیر با سلاح‌های سرد و گرم، مرتکب این جنایت‌ها شدند "محارب واقعی" هستند.

همچنین القاصی‌مهر، رئیس کل دادگستری استان تهران در این جلسه با بیان سخنانی گفت: در راستای برخورد قاطع، سریع و بدون ملاحظه با اغتشاشگران و آشوب‌گران، شعب ویژه‌ای را در مجموعه دادگستری استان تهران اعم از دادسرا، محاکم کیفری و انقلاب و دادگاه‌های تجدیدنظر اختصاص داده‌ایم.

کاظمی‌فرد، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه نیز در این جلسه با اشاره به سفر هفته گذشته خود به استان آذربایجان غربی و بازدید از دو دفتر خدمات الکترونیک قضائی که دارای عنوان "صلح‌یار" هستند، گفت: این دو دفتر خدمات الکترونیک قضائی که با حکم رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و همکاری شورای حل اختلاف، به عنوان صلح‌یار منصوب شده‌اند، طی دو ماه اخیر توانستند 65 پرونده را به صلح و سازش منتهی کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تعداد هزار و 100 دفتر خدمات الکترونیک قضائی در نقاط مختلف کشور فعال هستند، گفت: در سال جاری فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضائی جدید را نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما