شناسهٔ خبر: 56356703 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه صبح‌نو | لینک خبر

مردم ایران در سراسر کشور با اجتماع بزرگ خود تصویر واقعی از ایران را به جهانیان مخابره کردند

صدای ملت؛ از خزر تا خلیج فارس

صاحب‌خبر -
سوءاستفاده از احساسات پاک مردم پس از فوت دختر کردستانی مهسا امینی،  صحنه مطالبه  مردمی را به‌سمت اغتشاش و تخریب و غارت اموال عمومی و خصوص برد. ضد‌انقلاب، از سلطنت‌طلبان و منافقین گرفته تا پادوهای داخلی و خارجی آن‌ها، بار دیگر با همراهی سرویس‌های امنیتی غربی-عبری-عربی و بازیگردانی برخی سفارتخانه‌ها در تهران، با بازی با احساسات مردم و موج‌سواری، نشان دادند تا چه میزان به خون ملت ایران تشنه هستند.
از زمانی‌که خانم مهسا امینی درگذشت، هرچند بدنه نظام به میدان آمدند و با ابزار تاسف، دستورات ویژه‌ای برای پیگیری این اتفاق و روشن شدن تمام ابعاد و زوایای پنهان این حادثه صادر کردند و رییس‌جمهور نیز در تماس تلفنی با خانواده مهسا، او را دختر خود نامید اما مردم به خیابان‌ها آمدند تا اعتراض و همدردی خود را در این اتفاق اعلام کنند؛ مطالباتی که سریع به انحراف کشیده شد و به جنگ رسانه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی توسط رسانه‌های خارجی تبدیل شد. در رسانه‌های خارجی به دروغ هر روز یک شهر سقوط کرد و با براندازی خیالی و هشتگی جمهوری اسلامی را در یک قدمی فروپاشی به تصویر کشیدند.
با بزرگنمایی رسانه‌ای و دروغ هایی مانند اینکه دیگر کار نظام تمام است و تمام مردم در خیابان‌ها هستند در فضای مجازی به سلبریتی‌ها حمله شد که موضع خود را در قبال جمهوری اسلامی مشخص کنند. برخی از سلبریتی‌ها با باور کردن این فروپاشی مجازی، به صورت مضحکی خواهان پیوستن ارتش به مردم شدند، گویی که 21 بهمن 57 است و فردا می‌خواهد توسط مردم انقلاب شود؛ انقلابی بدون‌هدف، بدو‌ن رهبر و بدون گفتمان! در این روزها تصویری به مردم القا شد که همه در خیابان هستند و مردم یک‌صدا به‌پا خاسته‌اند و تنها کسی که در خانه نشسته است توی مخاطب هستی. خبر هک شدن سایت‌های دولتی توسط گروه «انانیموس»  می‌آید، یعنی تمام دنیا دارد برای این براندازی به شما کمک می‌کنند و القای این پیام که این حکومت ازبین‌رفتنی است. حمله‌های سایبری که واقعیت نداشت و نتوانست مشکلی برای سیستم به‌وجود آورد، اما این تصاویر از ایران درحال فروپاشی تنها در رسانه‌ها بود و نه در واقعیت. واقعیت آن چیزی بود که دیروز ایران از دریای خرز تا خلیج‌فارس از خود به نمایش گذاشت. بعد از راهپیمایی دشمن‌شکن روز جمعه، روزگذشته مردم میهن اسلامی بار دیگر در قالب تجمع امت رسول‌الله(ص) در کنار یکدیگر به دشمنان اعلام کردند از آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی دست نمی‌کشند و اجازه بی‌احترامی به مقدسات را نمی‌دهند. از خزر تا خلیج‌فارس عرصه حضور مردم شد تا یک‌صدا پیام بیعت با رهبر انقلاب اسلامی سر دهند.
مردمی که نشان دادند صف‌شان همان صفی است که از فوت دختر کردستانی ناراحت است و حرفش را با صدای رسا فریاد می‌زند اما اجازه عرض اندام به فرصت‌طلبان نمی‌دهد. مردم ایران باز هم یکصدا به میدان آمدند و در مقابل صف آرایی زشت اغشاشگران ایستادند. اجتماع بزرگ «امت رسول‌الله(ص)» در اعتراض به اقدامات اخیر اغتشاشگران و هتک حرمت به قرآن کریم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقدسات ملی و دینی بنا بود عصر روز گذشته ساعت16 آغاز شود اما مردم انقلابی تهران از حدود ساعت15 در میدان انقلاب تجمع کرده‌ بودند و شعارهایی علیه فتنه‌گران سر می‌دهند.
شکوه حضور 
خبرسازی‌های جعلی ضدانقلاب درمورد لغو این مراسم حاکی از نگرانی دشمنان مردم ایران از برگزاری باشکوه این مراسم بود. سخنران مراسم اعلام کرد پیکر شهید حسین تقی‌پور، از شهدای امنیت در مراسم تشییع خواهد شد.
خیابان‌های اطراف میدان انقلاب تا جایی که برای خبرنگاران قابل مشاهده است، از جمعیت پر شد. در شرایطی که میدان انقلاب کاملا از جمعیت پر شد، مردم هنوز به‌سمت مراسم درحرکت‌ بودند. بسیاری از تجمع‌کنندگان به‌صورت خانوادگی در مراسم حاضر شدند. دهه نودی‌ها نیز به همراه خانواده در این مراسم شرکت کرده بودند.
راهپیمایی‌کنندگان تهرانی در پایان در بخشی از قطعنامه پایانی خود تاکید کردند که ما شرکت‌کنندگان در این اجتماع حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و پرچم جمهوری اسلامی ایران و هتک حرمت نسبت‌به عفاف و حجاب بانوان میهن اسلامی و به شهادت رساندن چند تن از مدافعان امنیت، توسط اغتشاشگران و آشوب‌‌طلبان  ضددین و حرمت‌شکنِ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی را که بیانگر عمق توطئه و فتنه علیه نظام جمهوری اسلامی ازسوی دشمنان قسم‌خورده و نظام سلطه و صهیونیسم و ناشی از کینه و قصاوت نسبت به اسلام عزیز و عظمت و بیداری مسلمین می‌باشد محکوم و از دستگاه‌های مسوول و قوه‌قضاییه می‌خواهیم هنجارشکنان و متعرضان به اموال عمومی و نوامیس مردم ، شایعه‌سازان و دروغ‌پردازان در فضای مجازی و حقیقی که امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند شناسایی و با آنان قاطعانه برخورد عبرت‌آموز نمایند.

پاسخ قاطع به فریب‌خوردگان
در بخش دیگری نیز تاکید شده است: امروز با تمام شواهد و قرائن ثابت شده که در پس پرده این جنایات‌های ددمنشانه، سرویس‌های جاسوسی بیگانه و مرتبطان با برخی سفارتخانه‌ها حضور داشته و برخی افراد ساده‌لوح، فریب تبلیغات دروغین آن‌ها را خورده‌اند. ما از این اجتماع بزرگ امت رسول‌اللّه (ص) به سران سلطه و استکبار جهانی و نفوذی‌ها و مزدوران سرسپرده آنان، قویا اعلام می‌کنیم اگر دست از جنایات بیشرمانه خود برندارید، باید منتظر پاسخ قاطعانه و مشت محکم مردم صبور، انقلابی و شجاع  و نظام مقتدر اسلامی باشید.
 بعد از یک هفته اقدامات هنجارشکنانه عده‌ای اغتشاش‌گر و اراذل و اوباش و انجام اقداماتی نظیر آتش زدن پرچم ایران، هتک حرمت به ارزش‌های اسلامی، حمله به امام‌زادگان و اماکن مقدسه، آتش زدن مساجد و تخریب اموال عمومی؛ علاوه بر تهران عزاداران بسیاری از شهرهای ایران با برگزاری عزای رسول‌اکرم(ص) به محکومیت آشوب‌های اخیر پرداختند.
مراسم راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاشگران و آشوب‌گران اخیر در شیراز، در کنار تشییع دو شهید دفاع مقدس و شهید مدافع امنیت، با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار شیراز برگزار شد. مردم در این راهپیمایی، ضمن سر دادن شعارهایی با مضامین دفاع از ولایت و آرمان‌های مقاومت همچنین برائت از حرمت‌شکنان، مسیر چهارراه پیروزی به‌سمت حرم مطهر شاهچراغ را طی کردند. 
هزاران نفر از مردم قم نیز مسیر حرم حضرت معصومه(س) تا دفتر مقام معظم رهبری را عزاداری کرده و در محکومیت اهانت به قرآن و مقدسات علیه اغتشاشگران و فتنه‌انگیزان شعار داده و انزجار خود را از آنان اعلام کرده‌اند.

نظر شما