شناسهٔ خبر: 56349950 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

راهپیمایی مردم ایران علیه اقدامات آشوب‌گرانه+ فیلم و تصاویر

رسانه‌های مختلف امروز از حضور پرشورمردم عزاداری گزارش دادند که ضمن عزاداری، نسبت به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر ایجاد شده واکنش نشان داده و با سردادن شعارهایی، نفرت و انزجار خود را از این اقدامات آشوب گرانه اعلام کرده و خواستار برخورد قاطع با آنان شدند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – رسانه‌های مختلف امروز از حضور پرشورمردم عزاداری گزارش دادند که ضمن عزاداری، نسبت به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر ایجاد شده واکنش نشان داده و با سردادن شعارهایی، نفرت و انزجار خود را از این اقدامات آشوب گرانه اعلام کرده و خواستار برخورد قاطع با آنان شدند.

مردم اصفهان از ساعت ۸ صبح امروز با حضور در قافله عزای نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدای اصفهان به سوگواری پرداختند.

در این مراسم که با حضور پرشور جوانان و نوجوان برگزار شد، مردم ضمن عزاداری، نسبت به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر ایجاد شده واکنش نشان داده  و با سردادن شعارهایی، نفرت و انزجار خود را از این اقدامات آشوب گرانه اعلام کرده و خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی و قوه قضائیه با آنان شدند.

مردم با سردادن شعارهایی نظیر «حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است» و «ای اهل حرم وقت دفاع از حرم ما است، پر از خون علم ما است» بر تداوم راه دفاع از میهن و آرمان‌های شهدا تاکید کردند.

گفتی است در این مراسم پیکر مطهر سه تن از شهدا تشییع شد.

مردم اصفهان همچنین با حضور در مراسم عزاداری ۲۸ صفر، ضمن عزاداری، نسبت به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر ایجاد شده واکنش نشان داده و با سردادن شعارهایی، نفرت و انزجار خود را از این اقدامات آشوب گرانه اعلام کرده و خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی و قوه قضائیه با آنان شدند.

حماسه‌سازی هیئت‌های مذهبی قم در محکومیت اغتشاشگران+عکس و فیلم

هیئت های مذهبی استان قم با همراهی پرشور آحاد مردم از حرم بانوی کرامت به سمت دفتر مقام معظم رهبری راهپیمایی کرده و توهین به مقدسات اسلام توسط آشوبگران را محکوم کردند.

حماسه‌سازی هیئت‌های مذهبی قم در محکومیت اغتشاشگران+عکس و فیلم حماسه‌سازی هیئت‌های مذهبی قم در محکومیت اغتشاشگران+عکس و فیلم

هزاران نفر از مردم قم مسیر حرم حضرت معصومه(س) تا دفتر مقام معظم رهبری را عزاداری کرده و در محکومیت اهانت به قرآن و مقدسات علیه اغتشاشگران و فتنه انگیزان شعار داده و انزجار خود را از آنان اعلام کرده‌اند.

ج

هیئت های مذهبی در تجمع امروز با عنوان امت رسول الله خود را نسبت به ایادی استکبار جهانی و سربازان داخلی آنها اعلام و هتک حرمت نسبت به مقدسات را محکوم کردند.

راهپیمایی عزاداران یاسوجی علیه فتنه‌گران

عزاداران یاسوجی در روز ۲۸ صفر در صف های به هم پیوسته و با مشت های گره کرده علیه فتنه گران شعار دادند و اعلام کردند که همراه پلیس آرامش را از فتنه‌گران خواهند گرفت.


مراسم راهپیمایی و تجمع مردم در محکومیت اهانت به مقدسات دینی و عفاف و حجاب صبح امروز از چهارراه پیروزی شیراز به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور جمعی از مردم و مسئولین برگزار شد.

تجمع اعتراضی هیئات مذهبی همدان علیه آشوبگران

امروز و همزمان با ۲۸ صفر، هیات‌های مذهبی همدان در قالب دسته‌های عزاداری در میدان امام خمینی (ره) همدان تجمع و اقدامات اغتشاشاگران در اهانت به مقدسات و تخریب اموال عمومی و رفتار هنجارشکنانه آشوبگران را محکوم کردند.

مردم ولایتمدار همدان بار دیگر با نظام جمهوری اسلامی ایران عهدی دوباره بسته و برای دفاع از خاک پاک این وطن اعلام آمادگی کردند.

در این راهپیمایی عزاداران با محکوم کردن اقدامات خرابکارانه اغتشاشگران، در سوگ رحلت جانسور رسول اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) سینه زنی و عزاداری کردند.

راهپیمایی بزرگ مردم قزوین علیه اغتشاشگران

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

نظر شما