شناسهٔ خبر: 56336694 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون سوادآموزی وزیر آموزش و پرورش:

دفاع مقدس در سنگر علم آموزی همچنان باقی است

عبدی با بیان اینکه امروز دفاع مقدس در سنگر علم آموزی همچنان باقی است، گفت: همگان باید در تحقق سند تحول آموزش و پرورش نقش آفرین باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از خراسان جنوبی، علیرضا عبدی امروز شنبه (۲ مهر) در زنگ آغاز سال تحصیلی و ایثار و شهادت که در دبیرستان نمونه دولتی دخترانه آرمینه مصلی نژاد در بیرجند برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع همچنان باقی است اما سنگر تغییر کرده که از مسیر علم می گذرد.

 

معاون سوادآموزی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اکنون دنیا در دوران جاهلیت ثانی است، گفت: در این ایام همه فکر می کنند که می دانند اما در واقع حقیقت را نمی دانند و این خیلی از جاهلیت اول است که همه می دانستند که نمی دانند.

 

عبدی با اشاره به اینکه سردمداران کشورهای استکباری دلسوز ملت‌ها نیستند و با بمباران داده های اطلاعاتی در فضای مجازی برای گمراهی جامعه و قبولاندن خواسته های خود تلاش بی وقفه ای دارند، عنوان کرد: خطرناک ترین بستری که دشمن از آن استفاده می کند همین جاهلیت است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نظامی باخته است، ادامه داد: در جنگ آخرالزمانی دیگر تیر و تفنگ به کار نمی آید و تشخیص حق و باطل بسیار مهم است و باید این بصیرت و عقل در نظام تعلیم و تربیت به ثمر برسد.

 

معاون سوادآموزی وزیر آموزش و پرورش به جریانات اخیر اغتشاشاگران در کشور اشاره کرد و افزود: فتنه که اتفاق می افتد گرد و غبار زیاد است و برای درک فتنه و تشخیص حق از باطل بنا به گفته شهید همت باید ببینیم دشمن حملات خود را بر چه کسی و کجا متمرکز کرده چون همانجا جبهه حق است.

 

عبدی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد چهره نیروهای انتظامی را که ما امنیت و آسایش ناموس خود را به آنها واگذار کرده‌ایم، تخریب کنند و تصویری از آنان بسازند که دختران و زنان جامعه ما از آنان بترسند.

 

وی با تأکید بر اینکه سند تحول تعلیم و تربیت مختص آموزش و پرورش نیست، افزود: در مجموع این سند، سند تحول نظام جمهوری اسلامی است که همگان در تحقق آن باید نقش آفرین باشند.

 

 


 

پایان پیام/375

نظر شما