شناسهٔ خبر: 56305833 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

به‌کارگیری ۵ هزار پلیس برای بازگشایی مدارس/ پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی ترافیک

سردار رحیمی گفت: حدود پنج هزار نفر از همکاران یگان امداد و کلانتری از ابتدای مهر به کمک پلیس راهور می‌آیند تا عبور و مرور تسهیل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت پیش از ظهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برآورد ما این است که امسال با توجه با تعطیلی دو ساله مدارس حجم ترافیکی بالایی داشته باشیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود ترافیک ۳۰ درصدی هم در صبح و هم در ظهر را با بازگشایی مدارس داشته باشیم، افزود: جلساتی را با تمام سرکلانتری‌ها و همکاران پلیس در تهران برگزار کردیم چراکه یک جمعیت انبوهی از مأموران باید در کنار همکاران راهنمایی و رانندگی کمک کنند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: حدود پنج هزار نفر از همکاران یگان امداد و کلانتری از ابتدای مهر به کمک پلیس راهور می‌آیند تا عبور و مرور تسهیل شود.

وی گفت: اولویت پلیس در مهرماه بحث ترافیک مدارس و امنیت و حفاظت مدارس است. اطراف محیط مدارس را پاکسازی کردیم و تمام کلانتری‌ها مدارس حوزه استحفاظی را شناسایی کردند و تدابیر ویژه دارند.

سردار رحیمی با اشاره به ساماندهی سرویس‌های مدارس ادامه داد: تلاشمان بر این است که رانندگان مدارس را آموزش دهیم تا اصول و قوانین جابه‌جایی دانش آموزان را فرا بگیرند و آموزش ببینند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: مهم‌ترین مساله ما بحث ترافیک مهرماه است و نظم و امنیت دانش آموزان هم حائز اهمیت است.

وی در پایان گفت: طرح ترافیک از اول مهر از ۶:۳۰ تا ۱۸ است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما