شناسهٔ خبر: 56273719 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرلک: حریف چینی را دست کم گرفتم و باختم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش کشتی آزاد ایران با بیان اینکه به دنبال جبران شکست آوردگاه بلگراد هستم گفت: در مسابقات کشتی قهرمانی ۲۰۲۲ جهان حریف چینی را دست کم گرفتم و این موجب باخت من شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان روزهای ۲۴ تا ۲۷ شهریورماه به میزبانی شهر بلگراد صربستان برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم و کامران قاسم‌پور در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال طلا، رضا اطری در وزن ۶۱ کیلوگرم، محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم و حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال نقره، یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در رده‌بندی تیمی آمریکا با ۱۹۸ امتیاز قهرمان شد و تیم ایران با ۱۵۰ امتیاز نایب قهرمانی را از آن خود کرد. تیم ژاپن نیز با ۷۰ امتیاز سوم شد.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بامداد امروز پس از کسب ۲ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز وارد تهران شد. 

علیرضا سرلک در بدو ورود به ایران در جمع خبرنگاران گفت: مردم امروز استقبال بسیار خوبی از تیم داشتند و اگر بار دیگر دوبنده تیم ملی به من رسید تلاش خواهم کرد تا این لطف هواداران را جبران کنم.

ملی‌پوش کشتی آزاد ایران در خصوص شکست در برابر حریف چینی گفت: من حریف را دست کم گرفتم و باختم امیدوارم بتوانم جبران کنم.  نتایج عالی بود و ما توانستیم عنوان نایب قهرمانی را کسب کنیم.

سرلک همچنین در خصوص برنامه‌ها و مسابقات پیش رو، نیز افزود: برای حضور در تیم ملی کشتی آزاد باید در انتخابی‌ها شرکت کنم. تلاش خواهم کرد تا بار دیگر دوبنده تیم ملی را از آن خود کنم و برای جبران نتایج بلگراد می جنگم.

نظر شما