شناسهٔ خبر: 56217065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تمام دسیسیه‌های دشمن برای کمرنگ‌ساختن اربعین نقش برآب شد

امام جمعه هرمز گفت: دشمن به دنبال کمرنگ ساختن اربعین حسینی است اما به لطف خدا این گردهمایی باشکوه هر ساله قوی‌تر و منسجم‌تر از قبل برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه هرمز در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، عنوان کرد: اربعین مشق دلدادگی و ایثار است که باعث ماندگاری حماسه حسینی در جهان شده است.

وی با اشاره به همایش عظیم پیاده روی اربعین ادامه داد: اتحاد و انسجام مسلمانان و شیعیان، عظمت این مراسم را به رخ جهانیان می کشاند و سبب بزرگی و عزت جهان اسلام است.

خطیب جمعه جزیره هرمز با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس رمز و راز ایثار و از خود گذشتگی را نه تنها به گستره جغرافیایی ایران بلکه به دنیا نشان دادند.

بهزادی تاکید کرد: جنگ ما در برابر رژیم بعثی عراق یک جنگ دفاعی در مقابل تجاوز به مرزها و شهرهای ایران بود که صدام خائن بازیچه دست مستکبران عالم شد و به ایران یورش بود.

وی افزود: جنگ هشت ساله تحمیلی بر ملت ایران تجاوز گری آشکار بود و ملت ایران با وفاداری و حفظ  ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی با خصم به مقابله پرداخت و پیروزی در مقابل دشمن سراسر مسلح، مبارزه با توطئه‌های دشمن، حفظ ایران از تجزیه و ایستادگی مردانه در برابر دشمن از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

بهزادی ابراز کرد: کمرنگ جلوه دادن همایش پیاده روی اربعین  یکی از نقشه‌های شوم دشمن است که با واژه اختلاف و تفرقه میان ملت ایران و عراق کلید خورد اما به برکت نام امام حسین (ع) و با هوشمندی مردم عراق به شکست رسید و امسال باشکوه‌ترین راهپیمایی را رقم زد.

بهزادی در پایان با قدردانی از همه عوامل و موکب داران گفت: اجر و پاداش اخروی و دنیوی نصیب شما که با خدمت به عزاداران حسینی، جلوه واقعی ایمان خویش را نشان دادید.

پایان پیام/ 3728

نظر شما