شناسهٔ خبر: 56208314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شرکت های صنعتی معدنی یاریگر دانش‌آموزان نیازمند باشند

سارا سلطانی

استاندار کرمان گفت: توقع داریم شرکت ها مخصوصاً سه شرکت بزرگ معدنی استان همچنان که در امور خیر مشارکت دارند در این رویداد ملی نیز شرکت کنند و یاریگر دانش آموزان نیازمند باشند.

صاحب‌خبر -

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان عصر امروز ۲۴ شهریورماه با حضور در پایگاه شور عاطفه ها با بیان اینکه مردم ما مردم خیر و نیکوکاری هستند و انگیزه کار خیر فراوان دارند، گفت: کمیته امداد طرح های متنوعی را برای پاسخگویی به تنوع سلایق در کار خیر انجام داده و طرح اکرام ایتام، ساخت مسکن برای محرومان، تامین جهیزیه برای زوج های نیازمند از جمله این کارهای خیر است.

به اعتقاد او، یکی از طرح های بزرگی که این نهاد هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس اجرا می کند طرح ملی شور عاطفه ها برای حمایت از دانش آموزان نیازمند است که این اقدام کمیته امداد در برگزاری این مراسم بسیار ارزشمند است.
استاندار کرمان بر لزوم مشارکت مدیران استان به ویژه مدیران شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی در رویداد ملی شور عاطفه تاکید کرد و افزود: با توجه به افزایش قیمتی که در کالاها از جمله لوازم التحریر صورت گرفته قطعا خانواده های زیادی در تامین لوازم التحریر فرزندان خود با مشکل مواجه هستند که خواهش می کنم همه با کمک های خود زمینه تحصیل دانش آموزان نیازمند را فراهم کنند.

انتهای پیام

نظر شما