شناسهٔ خبر: 56152590 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

نجاتی به مدال نرسید و پنجم شد

علیرضا نجاتی به عنوان پنجم وزن ۶۳ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسید.

صاحب‌خبر -

دیدار‌های رده بندی و فینال اوزان ۶۳، ۶۷، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است که علیرضا نجاتی به عنوان پنجم وزن ۶۳ کیلوگرم رسید.

بر همین اساس در وزن ۶۳ کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر احمت اویار از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۴ عبدالمحمد پاپی از آلمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۳ از سد سیوبانوف دارند مدال طلای جهان از مولداوی گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. نجاتی در این مرحله با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب لری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار مقابل تیو از چین ۴ بر یک مغلوب شد و به عنوان پنجمی رسید.

محمدرضا گرایی برای مدال طلای وزن ۶۷ کیلوگرم تلاش خواهد کرد و محمدهادی ساروی نیز در دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم حضور دارد. پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در رقابت‌های ۲ وزن سوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان امین میرزازاده به دیدار فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم رسید و مهدی محسن نژاد حذف شد.

نظر شما