شناسهٔ خبر: 56135204 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

نتیجه و فیلم خلاصه بازی یوونتوس و سالرنیتانا| داوری عجیب در شب تلخ تورین

دیدار پرحاشیه یوونتوس و سالرنیتانا با تساوی به پایان رسید. ویدئو خلاصه بازی را در ادامه ببینید.

صاحب‌خبر -

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در هفته ششم سری آ ایتالیا، یوونتوس در خانه پذیرای سالرنیتانا بود و نتوانست به پیروزی برسد. این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

کاندراوا و پیاتک برای حریف نه چندان قدرتمند در نیمه نخست گلزنی کردند تا آلگری و شاگردانش سورپرایز شوند، اما آن‌ها در نیمه دوم به بازی برگشتند و کار را به تساوی کشاندند. برمر و بونوچی در دقایق ۵۱ و ۹۰+۳ گلزنی کردند، اما حواشی اصلی در ادامه توسط داور مسابقه، مارکنارو رقم خورد.

یووه در دقیقه ۹۰+۵ به گل رسید، اما VAR این گل را رد کرد. نکته عجیب اینکه میلیک، زننده گل که قبل‌تر یک کارت زرد داشت، با کامبکی که گلش برای یووه به ارمغان آورده بود، از خود بیخود شد و لباسش را در آورد تا با کارت زرد دوم از بازی اخراج شود. پس از اخراج او بودکه کمک داور ویدئویی به داد شاگردان نیکولا رسید.

در ادامه درگیری‌ها پس از رد گل سوم یووه بالا گرفت تا داور ۳ بار دیگر از کارت قرمزش استفاده کند. فازیو از سالرنیتانا اخراج شد و کوادرادو و آلگری از یووه.

به این ترتیب کامبک یووه تکمیل نشد تا این تیم ۱۰ امتیازی شود و به رده هشتم جدول برود. سالرنیتانا هم با این تساوی ۷ امتیازی شد.

ویدئو خلاصه بازی یوونتوس و سالرنیتانا

<div id="video-display-embed-code_564839" ><script defer type="text/JavaScript" src="https://shahraranews.ir/fa/news/play/embed/125224/564839?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما