شناسهٔ خبر: 56122429 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امضای تفاهم نامه مشترک میان وزارت دفاع و دانشگاه آزاد اسلامی

آیین امضای تفاهم نامه مشترک بین قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و دانشگاه آزاد اسلامی در جهت توسعه همکاری‌های مشترک علمی، آموزشی و پژوهشی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

آيين امضاي تفاهم نامه مشترك بين قرارگاه اقتصادي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات در جهت توسعه همكاري هاي مشترك علمي، آموزشي، پژوهشي و اجرايي با حضور مهندس مصطفي محمد نجار رئيس قرارگاه اقتصادي وزارت دفاع و دكتر جمشيد صباغ زاده رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع؛ مهندس نجار در این مراسم طي سخناني گفت: فراهم ساختن بستر اداري و اجرايي به منظور بهره گيري بهينه ي قرارگاه و دانشگاه از امكانات، ظرفيت ها و توانمندي هاي مختلف طرفين در جهت رفع نيازهاي فناورانه و دانشي قرارگاه و حمايت از فناوران و صاحبان ايده در راستاي تحقق اقتصاد دانش بنيان از اصلي ترين اهداف اين تفاهم نامه مي باشد.

رئيس قرارگاه اقتصادي وزارت دفاع ، استفاده ي طرفين از امكانات سخت افزاري و نرم افزاري و فضاهاي تخصصي يكديگر، مشاركت طرفين در برگزاري و اطلاع رساني رويدادها ي فناورانه، كارگاه هاي آموزشي و سمينارهاي تخصصي و برگزاري تورهاي صنعتي و تجاري سازي، تعامل با دانشجويان و نخبگان، مشاركت طرفين در راه اندازي ساختارهاي نو آورانه مانند ايجاد پرديس، شتاب دهنده، پارك علم و فناوري و مسائلي از اين قبيل را از زمينه هاي همكاري مشترك در اين تفاهم نامه بر شمرد.

وي در پايان افزود: عملياتي كردن مفاد اين تفاهم نامه باعث رشد و تعالي در قرارگاه و دانشگاه خواهد شد و كمك به سزايي در جهت پيشبرد اهداف هر دو مجموعه خواهد كرد.

نظر شما