شناسهٔ خبر: 56130057 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

امضاي تفاهم نامه مشترک بين قرارگاه اقتصادي وزارت دفاع و دانشگاه آزاد اسلامي

صاحب‌خبر -
امضاي تفاهم نامه مشترک بين قرارگاه اقتصادي وزارت دفاع و دانشگاه آزاد اسلامي
خبرگزاری آریا-آیین امضای تفاهم نامه مشترک بین قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی در جهت توسعه همکاری‌های مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ مهندس نجار در این مراسم طی سخنانی گفت: فراهم ساختن بستر اداری و اجرایی به منظور بهره گیری بهینه‌ی قرارگاه و دانشگاه از امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف طرفین در جهت رفع نیاز‌های فناورانه و دانشی قرارگاه و حمایت از فناوران و صاحبان ایده در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان از اصلی‌ترین اهداف این تفاهم نامه می‌باشد.
رئیس قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع، استفاده‌ی طرفین از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و فضا‌های تخصصی یکدیگر، مشارکت طرفین در برگزاری و اطلاع رسانی رویداد ها‌ی فناورانه، کارگاه‌های آموزشی و سمینار‌های تخصصی و برگزاری تور‌های صنعتی و تجاری سازی، تعامل با دانشجویان و نخبگان، مشارکت طرفین در راه اندازی ساختار‌های نو آورانه مانند ایجاد پردیس، شتاب دهنده، پارک علم و فناوری و مسائلی از این قبیل را از زمینه‌های همکاری مشترک در این تفاهم نامه بر شمرد.
مهندس نجار در پایان افزود: عملیاتی کردن مفاد این تفاهم نامه باعث رشد و تعالی در قرارگاه و دانشگاه خواهد شد و کمک به سزایی در جهت پیشبرد اهداف هر دو مجموعه خواهد کرد.

نظر شما