شناسهٔ خبر: 56087032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تردد۱۱۰هزار نفر از مرز خسروی/زائران از مراجعه به مرز خودداری...

اقتصاد ایران: کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از تردد بیش از ۱۱۰ هزار نفر از پایانه‌ مرزی خسروی به کشور تاکنون عراق خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار علی اکبر جاویدان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حجم انبوه زائران در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی، اظهار کرد: طی روزهای گذشته و همچنین صبح امروز تعداد زیادی از زوار اربعین به مرز خسروی مراجعه کردند اما تناسبی بین امکانات کشورمان و عراق در مرز وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه مرز خسروی در حال فعالیت است، افزود: حجم زیادی از زوار در مرز قرار دارند اما تردد به علت کمبود امکانات در عراق به کندی صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این کندی پذیرش زائران در مرز سبب شده حجم زیادی از زائران در مرز قرار گیرند و شرایط و امکانات کافی در مرز از سوی نیروهای انتظامی وجود دارد.

جاویدان بیان کرد: برای کنترل جمعیت ورودی به مرزها از محور ورودی به استان کرمانشاه از سمت همدان و محورهای منتهی به قصرشیرین محدودیت ترافیکی اعمال شده است و از زائران تقاضا داریم سفر خود را به تعویق انداخته و از مراجعه به مرزها خودداری کنند.

وی با اشاره به آخرین آمار تردد زائران اربعین از مرز خسروی، گفت: تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار نفر از پایانه مرزی خسروی به کربلای معلی تردد کرده‌اند.

برچسب‌ها:

نظر شما