شناسهٔ خبر: 56079548 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازداشت معاون شرکت پشتیبانی امور دام ایلام

ایلام - ایرنا - دادستان ایلام از کشف اختلاس در یکی از دستگاه های استان خبر داد و گفت: رصد اطلاعاتی و عملیاتی منسجم با همت سربازان گمنام امام زمان (عج) موجب کشف فساد گسترده مالی در یکی از ادارات کل استان ایلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از دفتر دادستانی استان ایلام، عبدالوهاب بخشنده روز پنجشنبه اظهار داشت: یکی از معاونان و ۲ نفر از نیروهای شرکت پشتیبانی امور دام استان در این راستا دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و تحقیقات از ۲ متهم دیگر در یکی از شعب بازپرسی درحال انجام است. 

وی افزود: این اشخاص با سوء استفاده از موقعیت شغلی و تطمیع دیگر کارکنان شرکت مبادرت به فروش اقلام دولتی و تحصیل وجوه ناشی از آن به نفع خود کرده اند.

دادستان ایلام ادامه داد: در این پرونده فساد کلان اداری، تمام اموال یکی از متهمان ازجمله خودروهای لوکس و  واحد های آپارتمانی در راستای حفظ حقوق بیت المال و با عنایت به موضوع پولشویی این شخص تا صدور رای قطعی توقیف خواهد بود.
 
بخشنده ادامه داد: فرد خاطی در تحقیقات اولیه به اختلاس شصت میلیارد ریال و شگرد تحصیل آن اقرار کرده است و با توجه به اقرار متهم مبلغ اختلاس چندین برابر مبلغ اعلامی از سوی متهم بوده و زوایای مختلف پرونده در حال بررسی است.

وی تاکید کرد: تحقیقات جدی و پیگیری بازپرسان ومجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج)، تلاش برای شناسایی تمام مرتبطان پرونده، اموال تحصیل شده و انهدام کامل این شبکه پولشویی و فساد ادامه خواهد داشت.

دادستان ایلام یادآور شد: این افراد نهاده های دامی که مربوط به دامداران بود را به نفع خود بصورت غیر قانونی تصاحب و در بازار آزاد به فروش رسانده بودند که بازداشت شدند.

نظر شما