شناسهٔ خبر: 56042675 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

اعلان جنگ پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در پایان هفته پنجم رقابت های لیگ برتر با کسب ۱۱ امتیاز به تنهایی در صدر جدول این رقابت ها ایستاد.

صاحب‌خبر -


 


تیم فوتبال پرسپولیس در پایان هفته پنجم رقابت های لیگ برتر با کسب 11 امتیاز به تنهایی در صدر جدول این رقابت ها ایستاد.
سرخپوشان تهرانی که در هفته های گذشته موفق به شکست دادن تیم های آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان شده بودند ، در هفته پنجم تیم هوادار را هم مغلوب کردند تا مشخص شود در این فصل نمی خواهد روند فصل گذشته را دنبال نموده و به حریفان خود به راحتی امتیاز بدهد .
پیروزی با 3 گل برابر تیم هوادار و  عبور از متوسط امتیاز یک تیم قهرمان؛ بیانگر این واقعیت است که ، پرسپولیس رقابت برای کسب جام قهرمانی را در غربت استادیوم دستگردی آغاز کرد.
در بازی با تیم هوادار ، پرسپولیس برای حفظ صدرنشینی سنت شکنی کرد و در روزی که مالکیت کمتری بر توپ و میدان داشت با استفاده از بازیکنان تکنیکی ؛ حرفه ای گری لوکادیا و درخشش سعید صادقی  حریف را قاطعانه شکست داد تا پرسپولیس تابوی شکست ناپذیری هوادار را به فراموشی بسپارد.خط دفاع پرسپولیس همراه با بیرانوند بعد از ۴۴۲ دقیقه از روی نقطه پنالتی کلین شیت را از دست داد، اما از دست دادن این رکورد  زیر سایه نمایش قابل قبول تاکتیکی تیم یحیی گل محمدی کم رنگ شد، البته سرمربی سرخ ها از خوردن اولین گل فصل تیمش ابراز ناراحتی کرد تا شاهد تکرار آن نباشد.
پرسپولیس در هفته پنجم لیگ نشان از همان تیمی داشت که هوادارانش توقع دارند؛ هجومی ؛ فرصت طلب و با هوش ؛ با تکرار این سبک و تحمیل فلسفه تاکتیکی شکاف ایجاد شده بین یحیی گل محمدی و هواداران متعصب سرخ ها پُر خواهد شد .
از بازی مقابل صنعت نفت، پرسپولیس به سبک رویایی لوزی بازگشته ، سبکی که برانکو آن را در پرسپولیس جا انداخت و بدل به شناسنامه‌اش تیمی که شد پنج قهرمانی در لیگ بدست آورد.
شنبه هفته آینده سرخ ها در زمین نفت مسجدسلیمان مهمان تیم رضا مهاجری هستند، تیمی که استقلال را در خانه متوقف کرد.

 

 

نظر شما