شناسهٔ خبر: 68668640 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

علیپور تنها بازمانده آخرین تقابل پرسپولیس و الاهلی

تیم پرسپولیس در شرایطی فردا به مصاف تیم الاهلی عربستان می رود که از آخرین ترکیب این تیم مقابل الاهلی، فقط علی علیپور در این تیم حضور دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، تیم پرسپولیس، فردا دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ در رقابت های مقدماتی لیگ نخبگان آسیا به مصاف تیم الاهلی این کشور خواهد رفت.  

سرخپوشان ایران تاکنون چهار بار در چارچوب رقابت‌های قاره‌ای با الاهلی عربستان مسابقه داشته‌اند. هر چهار مسابقه در قالب بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا رقم خورده است.

نخستین رویارویی دو تیم به ۳۱ مرداد سال ۱۳۹۶ و دوره سال ۲۰۱۷ رقابت‌ها بر می‌گردد. در آن مقطع با توجه به مشکلات پیش آمده در مناسبات سیاسی دو کشور، بازی‌های باشگاه‌های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث برگزار می‌شد و پرسپولیس هم در مسقط عمان بازی را میزبانی کرد. سه بازی بعدی دو تیم نیز به همین ترتیب یا در عمان انجام شد و یا در امارات... به این ترتیب، نخستین بار است که آن‌ها در عربستان به میدان می‌روند.

گفتنی است؛ دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست حاصل کار پرسپولیس در این چهار رقابت بوده است.

۳۱ مرداد ۹۶: پرسپولیس ۲ _ ۲ الاهلی عربستان

۲۱ شهریور ۹۶: الاهلی عربستان ۱_ ۳ پرسپولیس

۲۰ فروردین ۹۸: پرسپولیس ۲ _ ۰ الاهلی عربستان

۲ اردیبهشت ۹۸: الاهلی عربستان ۲ _ ۱ پرسپولیس

علیپور تنها بازمانده آخرین تقابل پرسپولیس و الاهلی

پرسپولیس در آخرین بازی خود مقابل تیم الاهلی با ترکیب علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، بشار رسن، مهدی ترابی و علی علیپور ظاهر شد. پرسپولیس این دیدار را با نتیجه دو بر یک شکست خورد که تک گل سرخپوشان را شجاع خلیل زاده دقیقه ۹۳ به ثمر رساند.

هر دو گل الاهلی را نیز عمر السوما به ثمر رساند. نکته جالب درباره بازی فردا این است که از آخرین ترکیب تیم پرسپولیس مقابل تیم الاهلی عربستان، فقط علی علیپور در این تیم حضور دارد و سایر بازیکنان این تیم به تیم های دیگری رفته اند.

آخرین ترکیب تیم پرسپولیس مقابل تیم الاهلی عربستان که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود الاهلی به پایان رسید.

نظر شما