شناسهٔ خبر: 55977134 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

کیانی از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند

ناهید کیانی در مرحله یک چهارم نهایی گرندپری پاریس مقابل زونگشی لو حریف چینی خود شکست خورد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

صاحب‌خبر -

 مسابقات گرند پری با حضور ۲۴۰ تکواندوکار به میزبانی فرانسه  در سالن ورزشی «مارسل گاردن» شهر پاریس از امروز جمعه یازدهم شهریور ماه در اوزان ۵۸- در گروه آقایان و ۴۹- و ۵۷- در گروه بانوان شروع شد و ایران در روز نخست رقابت‌ها تنها یک نماینده داشت.

ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم دور اول مقابل «مادلین فولگمان» از آلمان قرار گرفت و توانست دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا را با نتایج مشابه ۱۲ بر صفر در ۲ راند شکست دهد و در مرحله یک هشتم نهایی حریف جید جونز از بریتانیا شود.

کیانی قاطعانه مقابل دارنده ۲ مدال طلای المپیک، طلا،  نقره و برنز جهان، ۸ طلا، ۵ نقره و یک برنز رقابت‌های گرندپری، ۵ طلا، سه نقره و یک برنز اروپا، با نتایج ۸ بر ۶ و ۷ بر صفر به برتری رسید و به دیدار یک چهار نهایی راه یافت.

نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی مقابل «زونگشی لو» چینی قهرمان ۲ دوره رقابت‌های گرندپری، دارنده طلای آسیا و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در ۲ راند با نتایج ۹ بر ۳ و ۱۱ بر صفر مبارزه را واگذار کرد و از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب مدال بازماند.  

در ادامه این مسابقات فردا شنبه ۱۲ شهریورماه و در روز دوم رقابت ها، کوثر اساسه در وزن ۶۷- کیلوگرم به مصاف با رقبا خواهد رفت.

نظر شما