شناسهٔ خبر: 55960450 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تکواندو گرندپری پاریس؛ کیانی از صعود به نیمه نهایی بازماند

ناهید کیانی در مرحله یک چهارم نهایی گرندپری پاریس برابر قهرمان آسیا و گرندپری رم تن به شکست داد و از دور رقابت ها کنار رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، این دوره از مسابقات با حضور 240 تکواندوکار به میزبانی فرانسه در سالن ورزشی «مارسل گاردن» شهر پاریس از امروز جمعه یازدهم شهریور ماه در اوزان 58- در گروه آقایان و 49- و 57- در گروه بانوان شروع شد و ایران در روز نخست رقابت ها تنها یک نماینده داشت.

ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم دور اول مقابل «مادلین فولگمان» از آلمان قرار گرفت و توانست دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا را با نتایج مشابه 12 بر صفر در 2 راند شکست دهد و در مرحله یک هشتم نهایی حریف جید جونز از بریتانیا شود.

کیانی قاطعانه مقابل دارنده 2 مدال طلای المپیک ، طلا، نقره و برنز جهان، 8 طلا، 5 نقره و یک برنز رقابت های گرندپری، 5 طلا، سه نقره و یک برنز اروپا، با نتایج 8 بر 6 و 7 بر صفر به برتری رسید و به دیدار یک چهار نهایی راه یافت.

نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی مقابل «زونگشی لو» قهرمان 2 دوره رقابت های گرندپری، دارنده طلای آسیا و بازی های آسیایی 2018 در 2 راند با نتایج 9 بر 3 و 11 بر صفر مبارزه را واگذار کرد و از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب مدال بازماند. 

در ادامه این مسابقات فردا شنبه 12 شهریورماه و در روز دوم رقابت ها، کوثر اساسه در وزن 67- کیلوگرم به مصاف با رقبا خواهد رفت.

نظر شما