شناسهٔ خبر: 55955545 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

اطلاع رسانی تبلیغی

قیمت شامپو ضد ریزش مو بچه گانه اصلی

شامپوها با فرمول های متفاوتی تولید و به بازار عرضه شده اند. یکی از انواع این محصولات شوینده شامپوی ضد ریزش مو است که میزان فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

صاحب‌خبر -

شما بدون اینکه هزینه های بسیار زیادی برای درمان ریزش موی خود داشته باشید به راحتی از شامپو استفاده می کنید و به فرایند شستشوی موهای خود کمک کرده و همچنین با تقویت پیاز مو باعث رویش مجدد موهای سرتان می شوید و موهای سالم, درخشان, پر پشت و شاداب خواهید شد.

اگر در بازار چرخی زده باشید متوجه می شوید که قیمت شامپوها با هم متفاوت است از جمله قیمت شامپو ضد ریزش مو که بر اساس کیفیت و مرغوبیت برند تولیدی کاملاً متغیر می باشد، هر چقدر که شما شامپو دلخواه و مورد نظرتان را از یک برند مطرح و محبوب خریداری کنید باید قیمتی  به ‌مراتب بیشتر برای آن پرداخت کنید.

 

امروزه مردم به خاطر شرایط آب و هوایی و نوع تغذیه که دارند و حتی دچار استرس و اضطراب هستند دچار ریزش مو می شوند و یکی از متداول ترین و رایج ترین مشکلاتی است که مردم در زمینه مو دارند و برای همین است که به دنبال یک شامپو مناسب و با کیفیت می گردند که برای درمان ریزش موهای خود استفاده کنند تا ریزش موهای خود را متوقف نمایند لذا قیمت شامپو ضد ریزش مو بسیار در این امر تاثیر گذار می باشد.

شما می توانید در این سایت انواع مختلف شامپوها مانند شامپو هتلی ساویز را با قیمتهای متفاوت ببینید و شامپو که دلخواه و مورد نظرتان هست و با بودجه شما هماهنگ می باشد انتخاب کنید، ما بهترین محصولات را به شما معرفی می کنیم و سعی می کنیم با کمترین قیمت این شامپوها را در اختیار تان قرار بدهیم تا کیفیت محصولات مان و فروش بیشتری داشته باشیم و هم اینکه شما به شامپو دلخواه و مورد نظر خود دست یابید.

شامپو ضد ریزش مو بچه گانه

یکی از مسائلی که نوزادان و کودکان با آن دست و پنجه نرم می کنند ریزش مو می باشد و شامپو ضد ریزش مو بچه گانه اعلام می کند که قادر است این موضوع را به طور کامل حل کند این مشکل در بچه ها هنگامی به وجود می آید که مواد معدنی و مغذی در بدن آنها کم باشد و یا یک بیماری باعث ریزش موی آنها شود.

اگر شما این محصول را به همراه ماسک مو به صورت منظم و مرتب برای مو آنها استفاده کنید متوجه خواهید شد که سرعت ریزش بسیار کاهش خواهد یافت و در نهایت نیز متوقف می شود زیرا بچه ها در سنی هستند که هر روز باید مو بهتر و درخشان تری داشته باشند و هرگز نباید پرپشتی آنها کم شود و به همین دلیل شما قادر خواهید بود به راحتی مانع پیشرفت یک مشکل شوید و کودک دلبندتان از نظر جذابیت و زیبایی هم در سطح بهتری قرار خواهد گرفت.

 

این محصول به دلیل اینکه برای کودکان طراحی شده است دارای خواصی می باشد که از سوزش چشم آنها نیز جلوگیری می کند برای مثال اگر شما مجبور باشید هر روز موهای فرزندتان را با این محصول بشویید حتما خسته خواهد شد و ممکن است در حین شستشو چشمهای خود را باز کند که اگر یک شامپو براق کننده باشد قطعا باعث سوزش چشم می شود اما شامپو ضد ریزش مو بچه گانه دقیقا برای چنین مواقعی ساخته شده است و هیچ مشکلی به وجود نخواهد آورد و دقیق همان چیزی است که انتظارش را دارید.

لازم به ذکر است که این محصول دارای استانداردهای بهداشتی مورد نیاز می باشد و عملکرد آن توسط نهادهای نظارتی کاملا بررسی شده است و شما می توانید به آن اعتماد نمایید زیرا در بازار نیز دارای جایگاه بسیار مطلوب و خوبی می باشد و می تواند رضایت شما را جلب نماید.

شامپو ضد ریزش مو اصل

در ساخت شامپو از مواد مختلفی استفاده می شود و شما با توجه به محتویاتی که در فرمولاسیون شامپو استفاده شده می توانید به مناسب بودن شامپو پی ببرید.

رنگهای مصنوعی: در ساخت بسیاری از شامپوها از رنگهای مصنوعی شیمیایی برای رنگ دهی به شامپو استفاده می شود، که این رنگها می توانند به مو آسیب برسانند وازلین: این ماده باعث مسدود شدن فولیکولهای مو می شود و از رشد مو جلوگیری خواهد کرد پروپیلن گلایکول: این ماده باعث ایجاد واکنش آلرژیک بر روی پوست و بدن می شود.

 

میزان تولید چربی در پوست را تنظیم خواهد کرد‌ در هنگام خرید شامپو ضد ریزش مو اصلی باید به نیاز مو و پوست سرتان توجه کنید، چون ممکن است یک شامپو برای فردی بهترین شامپو باشد ولی برای فرد دیگری مناسب نباشد شما با خرید شامپوهایی که دارای مواد طبیعی و روغنهای مفید هستند و عاری از هر گونه مواد مضر می باشند، می توانید به درمان ریزش موی سر خود کمک نمایید‌.

فرمالدئید: این نوع ترکیب سرطان زا است و از پر خطرناکترین ماده ای می باشد که در شامپوها استفاده می شود سدیم کلراید ( نمک ): می تواند باعث خشک شدن ساقه مو، شکنندگی ساقه مو و ریزش مو شود دی اتانول آمین و تری اتانول آمین: این دو ماده شیمیایی موجب سوزش پوست سر، شکنندگی مو و خشکی مو می شوند.

نظر شما