شناسهٔ خبر: 55897781 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کری خوانی ملی پوش کشتی برای حریفان جهانی

ناصر علیزاده گفت: حریفانم در رقابت های جهانی صربستان منتظر من باشند.

صاحب‌خبر -

ناصر علیزاده نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره شرایط جسمانی، فنی و هدفی که در رقابت‌های جهانی صربستان دنبال می‌کند، گفت: خوشبختانه با حضور محمد بنا و کادر فنی که عادل بالی تبار مربی من هم در بین آن‌ها حضور دارد، همه چیز عالی پش می‌رود و امکانات خوبی از لحاظ تغذیه و اسکان از سوی فدراسیون برای ما فراهم شده است. من هم شرایط خوبی دارم و نام‌ها برای من فرقی ندارد و از همین جا می‌گویم که حریفانم در جهانی صربستان منتظر من باشند، چراکه در مبارزه با آن‌ها کم نخواهم گذاشت و تا آخرین نفس خواهم جنگید.

ناصرعلیزاده ۲۳ ساله، اهل چمستان نور استان مازندران است. برای اینکه پدرش عاشق کشتی بوده این رشته را انتخاب کرده و ابتدا زیر نظر جعفر عرب زاده در آمل تمرینات خود را شروع و سپس زیر نظر عادل بالی تبار مربی تیم ملی کشتی فرنگی کار را به صورت جدی دنبال کرده است.

او گفت: الگوی اخلاقی من در کشتی، جهان پهلوان غلامرضا تختی است، اما در بحث قهرمانی دوست دارم که خودم بتوانم با تلاش، لطف و عنایت خدا با کسب مدال‌های طلای جهان و المپیک یک الگوی ورزشی شوم.

دارنده ۲ مدال طلای آسیا درباره چرخه‌ی انتخابی تیم ملی گفت: به نظرم اجرای این چرخه بسیار خوب است و خود من هم با حضور در این چرخه توانستم به تیم ملی برسم، قطعا هرکس زحمت بکشد نتیجه هم خواهد گرفت و فکر می‌کنم که تصمیم محمد بنا هم بر اساس چرخه و اینکه هرکس بهتر از دیگری کشتی بگیرد بوده است.

علیزاده گفت: از مردم کشتی دوست که همیشه دعای خیر آن‌ها پشت سر ما است، بسیار تشکر می‌کنم و امیدوارم که من و سایر فرنگی کاران در رقابت‌های جهانی صربستان افتخارآفرین باشیم و به امید خدا بتوانیم عنوان قهرمانی را بدست آوریم.

نظر شما