شناسهٔ خبر: 67256582 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هولدینگ آمد ابرو را درست کند چشمش را هم کور کرد:

حمله حسن روشن به مالک جدید استقلال!

دو هفته قبل با احمد شهریاری صحبت کردم، او به من گفت که قصدی برای مدیرعاملی در استقلال ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال نسبت به شرایط باشگاه استقلال اظهار تعجب کرد و اعتقاد دارد که مسئولین وقت این باشگاه باید درخواستی از هولدینگ داشته باشند و سریع‌تر انتخاب‌های مدیریتی، کادرفنی و دیگر مسائل استقلال انجام شود تا این تیم خیلی سریع‌تر از سال‌های گذشته وارد نقل و انتقالات شود.

حسن روشن در ابتدای صحبت‌های خود گفت: من اعتقاد دارم که جواد نکونام باید کارش را شروع کند، مگر او با باشگاه استقلال قرارداد ندارد؟ او باید کارش را انجام دهد و اگر باشگاه او را نمی‌خواهد اعلام کند، هیچکس متوقف کردن سرمربی که قرارداد دارد را ندارد، مگر اینکه هیئت مدیره جدید تشکیل شود و وضعیت او را مشخص کنند.

روشن در ادامه نسبت به وقفه‌ای که ایجاد شده گفت: این را باید از هولدینگ خلیج فارس پرسید، ما فکر می‌کردیم اگر آنها حضور پیدا کنند شرایط بهتر خواهد شد، آمدند ابرو را درست کنند زدند چشمش را هم کور کردند!

2015312

وی ادامه داد: استقلال سال‌های قبل هم به همین شکل بود و دیر کارش را شروع می‌کرد، خدا پدر و مادر کسانی که این کار را سر استقلال می‌آورند بیامرزد! مسئولانی که الان هستند عرضه ندارند، هیئت مدیره و سرپرست مدیرعاملی اگر می‌خواهند باشند یا نباشند باید دنبال کار استقلال باشند، اینها باید کار را شروع کنند با جواد نکونام موقتا تا بنشیند و برای شرایط جدید صحبت کنند کارها را انجام بدهند، کسانی که حق دخالت و تصمیم گیری دارند باید ورود کنند و درست عمل کنند.

روشن نسبت به اینکه آیا گفتگویی با مسئولان داشتند گفت: ما صحبتی نکردیم چون اگر به آنها بخواهیم بگوییم فلان کار را بکنید در محترمانه‌ترین حالت می‌گویند به شما ربطی ندارد، مگر اینکه به پیشکوست بها داده شود، کمیته فنی تشکیل شود، مسئولیت بدهند، قرارداد ببندند و پیشکسوتان حق بچه‌ها را بگیرد، ما چون مسئولیتی نداریم نمیتوانیم کاری کنیم، حتی نمیدانیم از کی باید پرسید، از وزیر بپرسیم یا از آقای شهریاری!

او در ادامه گفت: دو هفته قبل با احمد شهریاری صحبت کردم، او در پاسخ به سوالی که درباره سرپرست مدیرعاملی آقای سمیعی پرسیدم ایشان به من گفت که کارهای حقوقی انجام شده اما کارهای حقیقی این اتفاق انجام نشده است، همچنین او به من گفت که قصدی برای مدیرعاملی در استقلال ندارد و به دلیل اینکه در چند جای مختلف مدیرعامل هستند مشغله زیادی دارند و می‌توانند به عنوان عضو هیئت مدیره در استقلال حضور پیدا کنند.

روشن در انتهای صحبت‌های خود با گلایه از مسئولان گفت: داستان‌های بازی آخر لیگ گذشته است و نمی‌خواهم درباره‌اش صحبت کنم اما ببینید با این تیم چکار کردند، یک صحنه منتشر کرد که دو ورزشگاه را همزمان نشان دادند، استقلال در یک ورزشگاه خالی از تماشاگر و پرسپولیس با تمام امکانات در ورزشگاه آزادی، تیم ما را یتیم کردند و فرستادند دستگری در آن شرایط عجیب بازی کند، تعجب می‌کنم که چرا این کار را با این تیم می‌کنند.

نظر شما