شناسهٔ خبر: 67450579 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

بلینگام هیجان‌زده شد؛ این مهمترین گل دوران فوتبالم بود!/ ۲۰ یا ۳۰ ثانیه با حذف فاصله داشتیم

انگلیس با گلی که جود بلینگام در ثانیه‌های آخر به ثمر رساند از حذف نجات پیدا کرد و این ستاره گل لحظه آخری خود را مهمترین گل دوران فوتبالش می‌داند.

صاحب‌خبر -

جود بلینگام با گلی که در ثانیه‌های پایانی دیدار با اسلواکی به ثمر رساند جلوی حذف تیمش از یورو ۲۰۲۴ را گرفت و به قهرمان انگلیس تبدیل شد. سه‌شیرها در ثانیه‌های اول وقت اضافه نیز با گل هری کین پیش افتادند تا خیالشان از صعود به یک‌چهارم نهایی راحت شود.

بلینگام که در مرحله گروهی یورو به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفته بود در این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد و بعد از بازی در گفتگو با رسانه‌ها اذعان داشت: «فقط ۳۰ ثانیه تا بازگشت به خانه فاصله دارید و فکر اینکه ملت خود را ناامید کرده‌اید به سراغتان می‌آید، و ناگهان با یک ضربه توپ همه چیز عالی می‌شود. دلم نمی‌خواهد این احساس را تجربه کنم، اما وقتی اتفاق می‌افتد، یک احساس فوق‌العاده است. بازی برای انگلیس فوق‌العاده است، اما در عین حال فشار زیادی هم دارد. بودن در زمین و گل زدن برای من مانند حس رهایی است، لحظه‌ای بسیار خوشحال‌کننده.»

بلینگام گلی که به ثمر رساند را اینگونه توصیف کرد: «این گل باید در دوران فوتبالم یکی از بهترین‌ها باشد. چند گل زیبا و خاطره‌انگیز دارم اما این یکی بسیار مهم بود. می‌توان گفت مهم‌ترین گل دوران فوتبالم!»

او در ادامه افزود: «به‌جز گلی که آن‌ها به ثمر رساندند فکر می‌کنم ما عملکرد خوبی داشتیم. البته باید بیشتر دقت کنیم، اما مهم‌ترین چیزی که نشان دادیم شخصیت تیمی بود. ۲۰ یا ۳۰ ثانیه تا حذف از یورو فاصله داشتیم و حالا حال روحی تیم به شدت تغییر کرده است. این یک لحظه بزرگ است، یک تورنمنت طولانی در پیش است و فقط اگر بتوانیم جام را ببریم، اهمیت آن را درک خواهیم کرد.»

بیشتر بخوانید: جود، ناکامی انگلیس را قیچی کرد!/ غرش شیرها در گلزن‌کرشن؛ انگلیس به جام برگشت

نظر شما