شناسهٔ خبر: 55846205 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دارنده مدال برنز جهان: در مقابل حریفان کم نمی‌گذارم/ پرسپولیسی هستم

ملی پوش تیم کشتی فرنگی گفت: در رقابت‌های جهانی صربستان به مردم قول می‌دهم مقابل حریفان هیچ چیز کم نگذارم و با همه توان کشتی بگیرم.

صاحب‌خبر -

علیرضا نجاتی نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی صربستان گفت: همه‌ی ملی پوشان قصدشان کسب خوشرنگ‌ترین مدال و شادی دل مردم است، اما من برای رقابت‌های جهانی امسال قولی که می‌توانم بدهم این است که در مقابل حریفان و بر روی تشک کم نگذارم و نهایت تلاشم را برای موفقیت انجام دهم.

علیرضا نجاتی ۲۴ سال سن دارد، اصالتا زنجانی و در شهر قم زندگی می‌کند. در نوجوانی هم کونگ فو و هم کشتی می‌گرفته که در نهایت تصمیم می‌گیرد در کشتی فعالیت کند. روح اله میکائیلی، ناصر تهرانی، محسن کریمی، محمد شکری پور و مهدی علیزاده مربیانی بوده اند که زیر نظر آن‌ها تمرین کرده است.

او گفت: از سال ۲۰۱۴ به تیم ملی نوجوانان دعوت شدم و مدال برنز رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان در بزرگسالان، مدال برنز امید‌های جهان، ۲ مدال برنز جوانان و ۱ مدال برنز نوجوانان جهان و مدال نقره جوانان آسیا و حضور در المپیک توکیو را در کارنامه ورزشی خود دارم.

وی درباره این سوال که در اردو با چه کسانی راحت است و تمرین می‌کند، گفت: با امین میرزازاده، سجاد ایمن طلب و امیر قاسمی منجزی نزدیکتر هستم و با پویا ناصر پور هم نزدیک هستم و تمرینات اردویی را با وی انجام می‌دهم.

وی افزود: در کشتی ایران حمید سوریان الگوی من است و یکی از دلایل حضورم در کشتی وی بوده، در کشتی جهان نیز رومن ولاسوف روس را دوست دارم.

نجاتی درباره علاقه اش به دیگر رشته های ورزشی گفت: پرسپولیس تیم مورد علاقه‌مند در ایران است و در بین تیم‌های خارجی نیز در حال حاضر طرفدار بارسلونا هستم. قرمز رنگ مورد علاقه ام است و دوست دارم با دوبنده قرمز به مصاف حریفانم بروم.

ملی پوش وزن ۶۳ کیلو گرم خاطرنشان کرد: فشار تمرینات خود به خود آدم را خسته می‌کند، دوری از خانواده هم تأثیر آن را بیشتر می‌کند، اما هدف ما شادی دل مردم است و باید تمام سختی‌ها را تحمل کنیم. البته فدراسیون کشتی سعی کرده که با ایجاد تفریحات متنوع فضای اردویی را عوض کند و اگر بتوانیم بیشتر به کنار دریاچه آزادی هم برویم می‌تواند در روحیه ما تأثیر خوبی داشته باشد.

نظر شما