شناسهٔ خبر: 55835266 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گزارش سخنگوی دولت از سفرش به لرستان/ مشکلات به هیئت دولت ارائه می‌شود

سخنگوی دولت از ارائه گزارش مختصر جلسات استان لرستان در هیئت وزیران خبر داد و گفت: اعضای هیئت دولت در یک روز به ۳۱ استان سفر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علی بهادری‌جهرمی  شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: همه هیئت وزیران در یک روز به 31 کشور به نمایندگی  از دولت به استان‌های کشور سفر کردند.

وی هدف از سفر هیئت وزیران به استان‌ها را برای شنیدن صدای مردم به‌ویژه جامعه نخبگان و انتقال پیام آن‌ها در حوزه‌های مختلف، آسیب‌شناسی عملکرد یک‌ساله دولت دانست و افزود: همچنین نکاتی که برای اولویت‌بندی امور و مسائل  از طرف نخبگان استانی مطرح شده‌است در جلسه هیئت وزیران ارائه می‌شود.

سخنگوی دولت عنوان کرد: هیئت وزیران در سفر یک روزه به 31 استان کشور به ارائه گزارش عملکرد دولت به مردم پرداختند تا مسیر آینده روشن‌تر شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در سفر به لرستان بیان کرد: جلسه شورای اطلاع‌رسانی و شورای اداری با حضور مدیران این استان برگزار شد.

بهادری جهرمی گفت: همچنین جلسه‌‌ای با حضور مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های در حوزه جهاد تبیین، همکاری و هم‌افزایی مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی برای افزایش هرچه بیشتر شفافیت و پاسخ‌گویی، روشنگری، ارائه دستاوردهای کشور برای مردم و مقابله با تهاجم رسانه‌ای برگزار شد.

سخنگوی دولت با اشاره به برگزاری جلسه با فعالان فرهنگی لرستان تصریح کرد: در این جلسه بیش از آن‌که سخن بگوییم از  نظرات و مباحث بزرگان حوزه فرهنگی در این استان که مزین به حضور ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا نیز بود استفاده کردیم.

بهادری‌جهرمی اظهار داشت: پیام و گزارش مختصر جلسات استان لرستان در هیئت وزیران ارائه می‌شود.

انتهای پیام/645

نظر شما