شناسهٔ خبر: 55831759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

رکنا| پنج طرح صنعتی و کشاورزی با حضور وزیر صمت در گناباد بهره‌برداری شد

همزمان با سومین روز از هفته دولت پنج طرح صنعتی و کشاورزی طی مراسمی با حضور سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت روز جمعه در شهرستان گناباد به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش شاتا، فرماندار گناباد در حاشیه این مراسم گفت: طرحهایی که اکنون شاهد بهره برداری از آنها هستیم، شامل طرح توسعه واحد کارتن کوثر، طرح مونتاژ تراکتور گروه صنعتی گناباد، پست MVA٣٠ برق موبیل، طرح فرآوری و دانه بندی سیلیس شرکت آراسیلیس الوند و بسته بندی دانه های روغنی خوراکی و غیر خوراکی است.

رضا نصیری افزود: برای اجرا و راه اندازی این طرحها در مجموع یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که با بهره برداری از آنها برای ۱۱۰ نفر به صورت مستقیم و سه برابر این میزان اشتغال غیر مستقیم ایجاد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در ادامه سفر به گناباد از واحد صنعتی تولیدی چینی تقدیس و طرح توسعه واحد تولیدی دیرگداز گناباد و ناحیه صنعتی کاخک از توابع این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

پیگیری جهت تخصیص زیر ساخت های مورد نیاز در منطقه از قبیل آب، برق، گاز، جلب موافقت و حمایت وزارت صمت از پروژه های بزرگ منطقه و رایزنی برای تخصیص تسهیلات به این پروژه ها و همچنین پیگیری تخصیص معادن مورد نیاز به واحدهای فراوری مواد معدنی از دیگر اهداف سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شمار می رود.

یادآور می شود: وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر جمعه با سفر به بجستان ضمن بازدید از معادن طلا و پلی متال و تعدادی از واحدهای صنعتی این شهرستان در جلسه با کارآفرینان صنعت و معدن بجستان حضور می یابد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار می گیرد.

شهرستانهای گناباد و بجستان به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارند.

نظر شما