شناسهٔ خبر: 55782050 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نقض فنی در سیستم برق‌‌؛ عامل آتش سوزی در شهرک سلیمان صباحی

در این حادثه بیش از ۲۰ دستگاه ماشین اطفای حریق از شهرستانهای آران و بیدگل و کاشان، حریق را مهار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از آران و بیدگل؛ مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ضمن اشاره به وقوع آتش‌سوزی در شهرک سلیمان صباحی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اطفای کامل حریق اظهار داشت: با استفاده از بولدوزر سعی شد بین سوله‌ها فاصله ایجاد شود و بیش از ۲۰ دستگاه ماشین اطفای حریق در محل حادثه حضور داشتند.

منصور شیشه‌فروش با اشاره به حضور دستگاه‌ های امدادی، هلال احمر، پلیس و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان از شهرستان کاشان و آران و بیدگل در این حادثه اشاره کرد و گفت: چهار سوله دچار آسیب شده و در این سوله‌ها چهار دستگاه بافندگی قرار داشته است که آسیب دیده و فرش‌های داخل سوله‌ها نیز آسیب‌ دیده است.

او با بیان اینکه انتظار می‌رود در اسرع وقت یک ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک سلیمان صباحی ایجاد شود، اظهار داشت: این شهرک هیئت امنایی است و مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان اعلام کرده است با همکاری واحدهای تولیدی یک ایستگاه آتش‌نشانی ایجاد شود. 

شیشه‌فروش با بیان اینکه علت اولیه نقض در سیستم برق اعلام شده است، تصریح کرد: هنوز میزان برآورد خسارت مشخص نمی باشد اما گفته می‌شود که سوله‌ها بیمه هستند و مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان هشدار داده است که باید تمام شرکت‌های صنعتی در کل استان اصفهان ایستگاه آتش‌نشانی وجود داشته باشد و همچنین تجهیزات خود را در ایستگاه‌‌های موجود تقویت کنند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

برچسب‌ها:

نظر شما