شناسهٔ خبر: 55717137 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری کلاهبرداری که با تقاضای کارت به کارت کردن مرتکب کلاهبرداری شده بود

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبرداری که با تقاضای کارت به کارت کردن ۲۸ فقره کلاهبرداری مرتکب شده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" بیان داشت: بیست و هشتم تیر ماه مال باخته‌ای به پلیس آگاهی مراجعه و اظهار داشت، روز گذشته در خیابان ولیعصر در حال انجام عملیات بانکی بودم که مرد جوانی به وی مراجعه و با پرداخت مبلغ ۳ میلیون ریال وجه نقد در خواست انتقال وجه به مبلغ ۳ میلیون ریال به حساب بانکی اعلامی را کرد و بنده هم قبول کردم و با دراختیار قراردادن کارتم، متوجه برداشت حدود ۳۰ میلیون ریال از حساب بانکی ام شدم.

وی عنوان کرد: با هماهنگی‌های قضائی کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری هویت و مخفیگاه فرد کلاهبردار را شناسایی و موفق شدند در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: پس از دستگیری، متهم به جرم خود معترف و اظهار داشت با این شیوه و شگرد تا کنون بیش از ۲۸ فقره کلاهبرداری انجام داده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرده اند گفت: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

نظر شما