شناسهٔ خبر: 55715784 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آتش‌سوزی هولناک در انبار لوازم یدکی خیابان ملت/ نجات ۲۰ زن و مرد از واحد تجاری

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از وقوع یک آتش‌سوزی در انبار لوازم یدکی خیابان ملت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: امروز وقوع  آتش‌سوزی در یک انبار لوازم یدکی در خیابان ملت به سامانه 125 سامانه اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، 4 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر آب و تجهیزات تنفسی بلافاصله راهی محل حادثه شدند و اقدامات اولیه را برای اطفای حریق آغاز شد.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان در محل حادثه با یک ساختمان 6 طبقه مواجه شدند که آتش‌سوزی در حیاط، همکف و طبقه 1- به وسعت 300 متر رخ داده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه دود غلیظی ساختمان را فرا گرفته بود، گفت: آتش‌نشانان در گام نخست با تجهیزات تنفسی برای نجات جان ساکنان این واحد تجاری به طبقه‌های بالای ساختمان وارد شدند و در یک عملیات نفسگیر، 20 زن و مرد را نجات دادند.

وی با بیان اینکه حرارت بسیار بالا، کار را برای آتش‌نشانان سخت کرده بود، افزود: آتش‌نشانان در گام بعدی، عملیات اطفا حریق را آغاز کردند و در ادامه موفق به مهار حریق شدند.

ملکی در پایان با بیان اینکه این حادثه آتش‌سوزی تلفات جانی در پی نداشت، خاطرنشان کرد: ماموران آتش‌نشانی پس از مهار حریق، عملیات ایمن سازی و لکه‌گیری را آغاز کردند.
انتهای پیام/

نظر شما