شناسهٔ خبر: 55688353 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

الگو و تفکر رزمندگان برگرفته از ایام محرم و عاشورای حسینی است

سردار خرم یکی از بزرگ ترین درس های عاشورا را ولایت مداری دانست و گفت: همه رزمندگان ما الگو و تفکر آنها برگرفته از ایام محرم و عاشورای حسینی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همایش سراسری تجلیل از آزادگان استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان «الماس‌های درخشان» با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح، معاون سیاسی، امنیتی استاندار، مشاور امور ایثارگران استاندار و جمعی از مسولین استانی و شهرستانی در شهر سی سخت برگزار شد.

 

سردار «حمید خرم دل» در این آئین ضمن تقدیر و تشکراز زحمات برگزار کنندگان این همایش، گفت: مناسبت آزادی آزادگان که با عاشورا و ماه محرم مقارن شده، قرابت بسیار ارزشمند و نزدیکی است.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه رزمندگان ما الگو و تفکر آنها برگرفته از ایام محرم و عاشورای حسینی است.

 

وی عاشورا را دارای ویژگی های بی بدیلی از جمله ایثار، وفا، عشق، آزادگی و ... دانست و ادامه داد: چیزی که ما همیشه به آن نیاز داریم ولایت بوده و یکی بزرگ ترین درس های عاشورا همین ولایت مداری است.

 

سردار خرم دل به هشت سال مقاومت و ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: ثمره این مقاومت باعث شده تفکر ولایی و جمهوری اسلامی از دریای سرخ تا دریای مدیترانه طنین انداز شود.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال تحریم هستیم که اگر هر کشور دیگری به جای ما بود از پا در می آمد، اما با صبر زینبی(س) مردم سر بلندیم و امروز محتاج کسی نیستیم، ماهواراه پرتاب می کنیم، کشورهای دیگر از ما درخواست پهباد می کنند، ضمن اینکه در حوزه پزشکی ما خیلی جلو هستیم.

 

وی تصریح کرد: درست است که در بحث معیشت مشکلاتی داشتیم که اگر مسئولین گوش به فرمان ولایت باشند، این مشکلات پیش نمی آمد.

 

لازم به ذکر است این برنامه به صورت نمادین با اجرای آئین استقبال از آزادگان دفاع مقدس، تئاتر توسط آزادگان، کوه پیمایی و … به مدت دو شبانه روز در حال برگزاری است.

پایان پیام/82

نظر شما