شناسهٔ خبر: 55676306 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار خرم دل:رزمندگان ما الگو و تفکرشان برگرفته از عاشورای حسینی است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رزمندگان ما الگو و تفکرشان برگرفته از ایام محرم و عاشورای حسینی است و عاشورا سراسر ویژگی های بی بدیلی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح در مراسم گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز آزادگان به میهن و تجلیل از آزادگان کهگیلویه و بویراحمد که در شهر سی سخت در حال برگزاری است ضمن تقدیر و تشکراز زحمات فرماندار دنا، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ،معاون سیاسی استاندار و امام جمعه شهرستان دنا و همچنین حضور آزادگان و مردم گفت:مناسبت آزادی آزادگان ما که مقارن شده با ایام عاشورا محرم قرابت بسیار ارزشمند و نزدیکیست.

سردار خرم دل:رزمندگان ما الگو و تفکرشان برگرفته از عاشورای حسینی است
وی افزود: همه رزمندگان ما الگو و تفکرشان برگرفته ازایام محرم و عاشورای حسینی است و عاشورا سراسر ویژگی های بی بدیلی است.
وی بیان داشت:از ایثار از وفا از عشق از آزادگی چیزی که ما همیشه به آن نیاز داریم یکی ولایت هست یکی بزرگترین درس عاشورا ولایت مداریست.
خرم دل بیان داشت:هشت سال مقاومت کردیم ثمره این مقاومت باعث شده تفکر ولایی و جمهوری اسلامی از دریای سرخ تا دریای مدیترانه طنین انداز است.
فرمانده سپاه استان گفت:قریب چهل سال ما تحریم هستیم که در هر کشوری بود از پا در می آمد اما با صبر زینبیه مردم سر بلندیم و امروز محتاج کسی نیستیم ماهواراه پرتاب میکنیم کشور های دیگر از ما درخواست پهپاد میکند و در حوزه پزشکی خیلی جلو هستیم.

وی تصریح کرد:درست است که در بحث معیشت مشکلاتی داشتیم که اگر مسئولین گوش به فرمان ولایت داشتند این مشکلات پیش نمی آمد.

سردار خرم دل:رزمندگان ما الگو و تفکرشان برگرفته از عاشورای حسینی است

رضا پارسیان نژاد مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از استقبال گرم مردم،آزادگان و همچنین عوامل، نهاد ها و ادارات که در برگزاری هرچه بهتر این برنامه تلاش کردند گفت: قریب چهار ماه بنیاد شهید توفیق خدمت دارم انصافا قشر شریف آزادگان ما کمترین مراجعه در بنیاد داشتن و اگر مراجعه داشتند جهت عرض خدا قوت بود به خادمان خودشان این قشر در استان ما مایه افتخار مباهات جامعه ایثارگری هستند.

وی افزود: من بعنوان عضوی کوچکی از این جامعه عزیز ایثارگران به به خودم میبالم که خادم این اقشارم.در استان ما ۳۱۷ ازاده سرافراز داریم ۳۱۵عزیزان پرورندشون در این استان حضور دارد و سی دو نفر از آزادگان ما دار فانی را وداع گفتند دو نفر از این ازادگان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی بیان داشت:آمار جامعه هدف بنیاد شهید ۸۰ هزار ۷۱۶ نفر است که عبارتند که شامل خانوده های شهدا والدین خواهران برادران همسران و فرزندان شهدا جانبازان ایثارگران آزادگان که مشمول خدمات بنیاد بنیاد شهید هستند هزار هشتصد دو شهید داریم مهم ترین موضوع توجه به سلامت این عزیزان هست.

پارسیان نژاد بیان داشت و گفت: باید به جد عرض کنم مهکترین اولویت مشکلات جامعه ایثارگران به ویژه آزادگان مسئله اشتغال فرزندان این عزیزان هست ما در سال های گذشته با تبعیض و نگاه قومی قبیله ای خیلی از جاها در حق جامعه ایثارگری باعث مشکلات فراوانی شد الان به لطف الهی با دعای خیر عزیزان با حضور جناب دکتر احمد زاده و مجموعه معاونین و جناب هاشمی مهر نماینگان فرماندار واقعا تلاش میکند برای حل مشکلات جامعه ایثارگران انتظار جامعه شهدا اینه که در گلزار ها بیشتر رسیدگی شود.

لازم به ذکر است این برنامه به صورت نمادین با اجرای آیین استقبال از آزادگان دفاع مقدس،تئاتر توسط خود آزادگان،کوه پیمایی و… به مدت دوشبانه روز در سی سخت در حال برگزاری است.

 

نظر شما