شناسهٔ خبر: 55674317 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کشتی آزاد جوانان جهان در صوفیه

امشب‌: رقابت ايران و آمريکا براي قهرماني

صاحب‌خبر -
امشب‌: رقابت ايران و آمريکا براي قهرماني
خبرگزاری آریا-رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان از امروز در صوفیه بلغارستان ادامه یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا، نتایج و برنامه کشتی گیران ایران به این شرح است:
وزن 61 کیلوگرم:
آرمین حبیب زاده دیوز در دور اول استراحت کرد و در دور یک هشتم نهایی 11 - 0 میکیتا آبراموف از اوکراین را ضربه فنی کرد. حبیب زاده در دور یک چهارم نهایی در دیداری نزدیک 13 - 11 از سد بوزاکیس از آمریکا گذشت و در دور نیمه نهایی 3 - 0 حمزه آرسامیرزایف از فرانسه را برد و در دیدار فینال امروز به مصاف یوتو نیشی اوچی از ژاپن می‌رود.
وزن 70 کیلوگرم:
حسین محمد آقایی دیروز در دور نخست 3 - 1 بگیجون کولداشف از ازبکستان را مغلوب کرد و در دور یک هشتم نهایی با امتیاز عالی 14 - 4 مارسل ناگی از مجارستان را شکست داد. سپس در دور یک چهارم نهایی 7 - 9 از میچل مسنبرینک از آمریکا شکست خورد و با راهیابی این حریف به فینال، آقایی به جدول رپشاژ رفت و امروز در دور دوم این جدول با امتیاز عالی 12 - 2 کانات رحیم بکوف از قرقیزستان را شکست داد و در دیدار رده بندی با هایک پاپیکیان از ارمنستان روبرو می‌شود.
وزن 74 کیلوگرم:
عرفان الهی دیروز در دور نخست استراحت کرد و در دور یک هشتم نهایی 5 - 4 از سد آلکساندر فاکوندو از آمریکا گذشت. الهی در یک چهارم نهایی 5 - 10 از ساگار جاگلان از هند شکست خورد و با شکست این حریف در نیمه نهایی الهی حذف شد.
وزن 86 کیلوگرم:
عارف رنجبری دیروز در دور نخست استراحت کرد و در دور یک هشتم نهایی 11 - 0 ژولین ایوانوف از بلغارستان را ضربه فنی کرد و در دور یک چهارم نهایی 0 - 10 برابر رحیم ماگامادوف از فرانسه ضربه فنی شد و با صعود این حریف به فینال، رنجبری به جدول بخت مجدد رفت که امروز در دور اول این جدول استراحت می‌کند و در دور دوم به مصاف آنگلوس کوکلاریس از یونان می‌رود.
وزن 92 کیلوگرم:
امیرحسین فیروزپور دیروز پس از استراحت در دور اول، در دور یک هشتم نهایی 10 - 0 ساتوشی میورا از ژاپن را ضربه فنی کرد. فیروزپور در دور یک چهارم نهایی هم با همین نتیجه کریشتین آنگیال از مجارستان را پشت سر گذاشت و در نیمه نهایی 10 - 0 عدلان ویشخانوف از فرانسه را ضربه فنی کرد و در فینال امشب به مصاف اندرو مارگیشویلی از گرجستان می‌رود.
وزن 125 کیلوگرم:
امیررضا معصومی دیروز در دور نخست استراحت کرد و در دور یک چهارم نهایی با امتیاز عالی 14 - 4 مراب سلیماناشویلی از گرجستان را ضربه فنی کرد و در دور نیمه نهایی با امتیاز عالی 11 - 1 نیکولاس فلدمن از آمریکا را شکست داد. معصومی امشب در دیدار فینال با ماهیندرا گایکواد از هند روبرو می‌شود.
- پیش از این در 79 کیلوگرم سبحان یاری به مدال طلا رسید، در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدی نژاد جوان، 70 کیلوگرم حسین محمدآقایی و 97 کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا به مدال برنز دست یافتند و در 65 کیلوگرم محمدرضا شاکری نهم شد.
* رده بندی مدالی در پایان روز نخست:
1- آمریکا 2 طلا 1 نقره - برنز
2- جمهوری آذربایجان 1، 1 -
3- ایران 1 - 3،
4- ازبکستان 1 - -
- تا کنون 11 کشور مدال گرفتند.
رده بندی امتیازی پایان روز نخست:
1- آمریکا با 84 امتیاز 2- ایران با 74 امتیاز 3- هند با 60 امتیاز 4- جمهوری آذربایجان با 55 امتیاز 5- گرجستان با 45 امتیاز 6- ترکیه با 42 امتیاز

نظر شما