شناسهٔ خبر: 55658378 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کشتی آزاد جوانان جهان در صوفیه

حبيب زاده، فيروزپور و معصومي در نيمه نهايي، آقايي به رده بندي رفت

صاحب‌خبر -
حبيب زاده، فيروزپور و معصومي در نيمه نهايي، آقايي به رده بندي رفت
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اختصاصی مسابقات، نتایج و برنامه کشتی گیران ایران به این شرح است:
وزن 57 کیلوگرم: احمد محمدنژاد جوان دیروز در دور نخست با نتیجه 5 - 0 سیمونه پیرودو از ایتالیا را مغلوب کرد و در دور یک هشتم نهایی 5 - 7 از جوری وولک از آمریکا شکست خورد و با راهیابی این حریف به فینال محمد نژاد جوان به جدول رپشاژ رفت و امروز 11 - 0 عزیزبک نعیم اف از ازبکستان را ضربه فنی کرد و در دیدار رده بندی به مصاف لوکا گوینیلیا از گرجستان می‌رود.
وزن 61 کیلوگرم: آرمین حبیب زاده امروز در دور اول استراحت کرد و در دور یک هشتم نهایی 11 - 0 میکیتا آبراموف از اوکراین را ضربه فنی کرد. حبیب زاده در دور یک چهارم نهایی در دیداری نزدیک 13 - 11 از سد بوزاکیس از آمریکا گذشت.
وزن 65 کیلوگرم: محمدرضا شاکری دیروز پس از استراحت در دور اول، در دور یک هشتم نهایی محمد بک تمیروف از اتریش را مغلوب کرد، اما در در دور یک چهارم نهایی از رابرت کورنلا از آمریکا شکست خورد و با شکست این حریف در نیمه نهایی، شاکری حذف شد.
وزن 70 کیلوگرم: حسین محمد آقایی دیروز در دور نخست 3 - 1 بگیجون کولداشف از ازبکستان را مغلوب کرد و در دور یک هشتم نهایی با امتیاز عالی 14 - 4 مارسل ناگی از مجارستان را شکست داد. سپس در دور یک چهارم نهایی 7 - 9 از میچل مسنبرینک از آمریکا شکست خورد و با راهیابی این حریف به فینال، آقایی به جدول رپشاژ رفت و امروز در دور دوم این جدول با امتیاز عالی 12 - 2 کانات رحیم بکوف از قرقیزستان را شکست داد و در دیدار رده بندی با هایک پاپیکیان از ارمنستان روبرو می‌شود.
وزن 74 کیلوگرم: عرفان الهی امروز در دور نخست استراحت کرد و در دور یک هشتم نهایی 5 - 4 از سد آلکساندر فاکوندو از آمریکا گذشت. الهی در یک چهارم نهایی به مصاف ساگار جاگلان از هند می‌رود.
وزن 79 کیلوگرم: سبحان یاری دیروز پس از استراحت در دور نخست، در دور یک هشتم نهایی 6 - 1 بر کانر تامپسون از آمریکا غلبه کرد و در دور یک چهارم نهایی برابر بکر اووج از ترکیه 8 - 0 با ضربه فنی برنده شد. یاری در دور نیمه نهایی 9 - 6 از سد اوتاری آدیشویلی از گرجستان گذشت و امشب در فینال با موشگ مکرتچیان از ارمنستان می‌رود.
وزن 86 کیلوگرم: عارف رنجبری امروز در دور نخست استراحت کرد و در دور یک هشتم نهایی 11 - 0 ژولین ایوانوف از بلغارستان را ضربه فنی کرد و در دور یک چهارم نهایی 0 - 10 برابر رحیم ماگامادوف از فرانسه ضربه فنی شد و در انتظار صعود این حریف به فینال نشست.
وزن 92 کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور امروز پس از استراحت در دور اول، در دور یک هشتم نهایی 10 - 0 ساتوشی میورا از ژاپن را ضربه فنی کرد. فیروزپور در دور یک چهارم نهایی هم با همین نتیجه کریشتین آنگیال از مجارستان را پشت سر گذاشت و به نیمه نهایی رسید.
وزن 97 کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا دیروز در دور نخست 11 - 0 تویوکی هامادا از ژاپن را ضربه فنی کرد و در یک چهارم نهایی 10 - 0 زلیم خان موسی خانوف از قزاقستان را ضربه فنی کرد. آذرپیرا در دور نیمه نهایی 4 - 6 از رفعت گداک از ترکیه شکست خورد و در دیدار رده بندی به مصاف داوید مچدلیدزه از اوکراین می‌رود.
وزن 125 کیلوگرم: امیررضا معصومی امروز در دور نخست استراحت کرد و در دور یک چهارم نهایی با امتیاز عالی 14 - 4 مراب سلیماناشویلی از گرجستان را ضربه فنی کرد و در دور نیمه نهایی به مصاف نیکولاس فلدمن از آمریکا می‌رود.

نظر شما