شناسهٔ خبر: 55667629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

دادستان قزوین خبرداد؛

تعلیق ۱۵نفر از کارمندان یکی از دستگاه‌های اجرایی قزوین

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از صدور کیفرخواست و تعلیق از کار ۱۵نفر از کارمندان یکی از دستگاه‌های اجرایی استان قزوین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسین رجبی، دادستان قزوین در تشریح این خبر اظهار کرد: حسب گزارش واصله از سوی یکی از دستگاه‌های اجرایی استان مبنی بر تحصیل مال از طریق نامشروع توسط ۱۵نفر از کارمندان، پرونده‌ای در دادسرای قزوین تشکیل شد و دستورات قضایی لازم صادر و متهمان تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

او افزود: این متهمان با همراهی احدی از نمایندگان بیمه مستقر در سازمان، اقدام به جعل اسناد پزشکی مربوط به دفترچه خدمات درمانی تعدادی از کارمندان کرده، که بر همین اساس مبادرت به کسب نامشروع از طریق دست‌اندازی به بیت‌المال به مبلغی حدود ۵میلیارد ریال کرده‌اند.

این مقام قضایی استان در ادامه گفت: این پرونده ۱۵متهم دارد و اتهام آن‌ها تحصیل مال از طریق نامشروع، اخذ و پرداخت رشوه و جعل چندین فقره نسخه پزشکی است و پس از تحقیقات مقدماتی کیفرخواست متهمان صادر و پرونده جهت ادامه روند رسیدگی به دادگاه‌های کیفری دو قزوین ارسال شد.

رجبی همچنین یادآور شد: در راستای پیشگیری از سایر اقدامات مشابه متهمان، قرار تعلیق این ۱۵کارمند صادر و به دستگاه اجرایی مربوطه ابلاغ شد و حق حضور در محل کار را ندارد و سایر مراحل رسیدگی به این پرونده از طریق روابط عمومی دادگستری استان به اطلاع عموم و اصحاب رسانه می‌رسد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: برخورد با فساد و مفسد یکی از اولویت‌های جدی دستگاه قضایی استان می‌باشد و در مسیر مبارزه با مفاسد بدون‌تعارف با هیچ شخص و گروهی عمل می‌کنیم و برخورد سخت قانونی در انتظار دست‌اندازان به بیت‌المال است.

46

برچسب‌ها:

نظر شما