شناسهٔ خبر: 55651972 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان:

مشارکت سپاه و دولت برای رفع مشکل کم‌آبی روستاهای گلستان/ ۶١۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت

سیدالنگی گفت: برای رفع مشکل تنش آبی ۴۳۲ روستای استان گلستان نیز ۶۱۴ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در پی رفع مشکل آبرسانی به این روستاها هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدرضا سیدالنگی» امروز «سه شنبه ٢۵ مرداد» در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: همزمان با هفته دولت هزار و ۲۵۷ پروژه عمرانی با ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در استان گلستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی لستانداری گلستان گفت: از این تعداد 975 پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی 282 پروژه نیز با اعتباری بالغ بر هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

 

وی اعلام کرد: در حوزه شهرداری‌های استان در این ایام 101 پروژه افتتاح و 20 پروژه نیز کلنگ زنی می‌شود. همچنین در حوزه دهیاری‌ها نیز 230 پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و کلنگ 94 پروژه نیز به زمین زده خواهد شد.

 

سیدالنگی گفت: بودجه شهرداری‌های استان گلستان ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که به 53 درصد جمعیت استان خدمات ارائه می‌کنند و 50 درصد آن صرف هزینه‌های عمرانی و نیمی دیگر برای امور جاری و نگهداری هزینه می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه جهادی توسعه و پیشرفت به صورت پایلوت در  110 روستای استان گلستان ایجاد شده و تلاش می‌کنیم تا الگوهای موفقی مانند روستاهای عطاآباد، وامنان و محمدآباد و ... را به سایر روستاها تسری دهیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان ادامه داد: برای رفع مشکل تنش آبی 432 روستای استان گلستان نیز 614 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در پی رفع مشکل آبرسانی به این روستاها هستیم.

 

 

پایان پیام/734

نظر شما