شناسهٔ خبر: 55629132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی:

۱۱۰ هزار صفحه خورشیدی در مناطق محروم کشور به‌کارگیری می‌شود

سمنان- ایرنا- مدیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی کشور گفت:۱۱۰ هزار صفحه خورشیدی در مناطق محروم و کم برخوردار کشور به کارگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان فرهی روز دوشنبه در همایش قرارگاه های اقتصاد مقاومتی کشور به میزبانی استان سمنان، ابراز داشت: ایجاد ۱۱۰ هزار صفحه خورشیدی و ۱۰ هزار صندوق قرص الحسنه اشتغال زا از جمله طرح های در دست اجرا در مناطق محروم و کم برخوردار از سوی بسیج سازندگی و قرارگاه اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: یکی از برنامه های اولویت دار قرارگاه اقتصاد مقاومتی اعطای تسهیلات مناسب برای تولید  و افزایش اشتغال در مناطق روستایی و محروم است.
فرهی تصریح کرد: اولویت بسیج سازندگی در سال جاری توجه به اشتغال و توانمندسازی در روستا ها و مناطق محروم است.
وی با بیان اینکه دبیری قرارگاه اقتصاد مقاومتی در کشور بر عهده بسیج سازندگی است، گفت: اکنون این قرارگاه در ۳۲ استان کشور راه اندازی شده و در حال فعالیت است.
مدیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: راه‌اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی در نقاط مختلف کشور از برنامه‌های اولویت‌داربسیج سازندگی در سالجاری است.

به گزارش ایرنا، همایش قرارگاه های اقتصاد مقاومتی کشور طی ۲ روز در استان سمنان در حال برگزاری است  و سردار سرتیپ محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی نیز در این همایش حضور دارد.

نظر شما