شناسهٔ خبر: 55624713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بسیج سازندگی ۱۱۰ هزار پنل خورشیدی در مناطق محروم ‌نصب می‌کند‌/ اعطای تسهیلات ‌اشتغالزایی

مدیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی کشور گفت: ۱۱۰ هزار پنل خورشیدی در کشور در راستای ایجاد اشتغال‌ در مناطق محروم ایجاد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، احسان فرهی صبح امروز در دومین روز از همایش ملی قرارگاه‌های اقتصاد مقاومتی کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد 110 هزار پنل خورشیدی و 10 هزار صندوق قرض الحسنه اشتغال‌زا از جمله طرح‌های در دست اجرا در مناطق محروم و کم برخوردار است.

وی با اشاره به نصب این پنل‌ها برای تولید برق خاطرنشان‌کرد: هدف از ایجاد این قرارگاه ایجاد اشتغال و رونق تولید در مناطق محروم است به این ترتیب که مازاد برق تولید شده این پنل‌ها توسط دولت خریداری شده و به حساب مالکان مبالغی واریز خواهد شد که به عنوان درآمد پایدار و اشتغال می‌توان از آن یاد کرد.

مدیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی کشور افزود: یکی از برنامه‌های اولویت‌دار این قرارگاه اعطای تسهیلات مناسب جهت تولید و افزایش اشتغال در مناطق روستایی و محروم بوده که در حال انجام است.

فرهی تصریح کرد: تمامی اقشار بسیج که در حوزه اشتغال فعالیت دارند در این قرارگاه عضو بوده و همگی ملزم‌ به تلاشی مضاعف در حوزه اشتغال مناطق محروم هستند.

وی با بیان اینکه دبیری قرارگاه اقتصاد مقاومتی در کشور بر عهده بسیج سازندگی استان گفت: در حال حاضر این قرارگاه در 32 استان کشور راه‌اندازی و در حال فعالیت است.

انتهای پیام/363/ی

نظر شما